AnonymBruker Skrevet 17. februar 2012 #1 Skrevet 17. februar 2012 Noen som vet om man kan bestille sofaer osv uten trekk? Tenker om man har trekk fra før..
knudz3n Skrevet 17. februar 2012 #2 Skrevet 17. februar 2012 Tror ikke det... men hva gjør vel det om du har 2 trekk da?
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2012 #3 Skrevet 17. februar 2012 Tror ikke det... men hva gjør vel det om du har 2 trekk da? Prisen blir jo mye høyere om man kjøper med trekk selvsagt. Derfor ville jeg unngått det om jeg kunne siden jeg har kjøpt trekk alene på salg for lenge siden.
Gjest Wolfmoon Skrevet 17. februar 2012 #4 Skrevet 17. februar 2012 Jeg tror du kan det.. men nå er det noen år siden vi prøvde dette. Fikk kjøpt kun sofa, fordi de ikke hadde trekket vi ville ha, og kom tilbake senere for å kjøpe trekket når de hadde fått det inn. Ser imidlertid at dette ikke går i nettbutikken, så jeg hadde tatt en telefon for å høre Ellers er det jo slik at mange av sofaene til ikea har et billig hvitt trekk som følger med, så betaler man mer for andre farger!
Møffi Skrevet 18. februar 2012 #5 Skrevet 18. februar 2012 Ja, det er fullt mulig I hvert fall til Karlstad, svigerinna mi gjorde det nå rett etter jul
Zoë Castillo Skrevet 18. februar 2012 #6 Skrevet 18. februar 2012 Evt kan du jo lete opp en tilsvarende sofa, gjerne med stygt trekk. Den får du sikkert rimelig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå