AnonymBruker Skrevet 17. februar 2012 #1 Skrevet 17. februar 2012 Noen som har en bra serie å anbefale? Liker mye forskjellig, men de jeg følger fast med på nå er One Three Hill How I Met Your Mother Pretty Little Liars Grey's Anatomy Desperate Housewives The Secreth Diary of A London Call Girl Once Upon A Time Alias Touch (ny serie, akkurat kommet) Skal også begynne å følge med på Awake når den begynner, virker som en veldig spennende serie. Men, nå har jeg sett alt som har kommet ut av alt, og trenger noe å bruke tiden min på mens jeg venter på mer! Noen forslag? :D
Gjest Marregutt Skrevet 17. februar 2012 #2 Skrevet 17. februar 2012 Babewatch. Er en sesong med 10 episoder ute tror jeg...
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2012 #3 Skrevet 17. februar 2012 Det fant jeg ingenting om noe sted?:s
seleneluna Skrevet 17. februar 2012 #4 Skrevet 17. februar 2012 Har du sett gossip girl? Shameless (UK) er shelt genialt
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2012 #5 Skrevet 17. februar 2012 Jaa, har jo sett litt gossip girl, vet ikke hvorfor, men er ingen serie jeg klarer å følge med fra episode til episode. Mer sånn serie jeg ser hvis jeg ser den går på tv på en måte. Kan kanskje det er fordi jeg ikke har satt meg ordentlig inn fra episode 1, men ja :') Virka veldig.. Spesiell? haha Men skal sjekkes ut!
Fysikeren Skrevet 17. februar 2012 #6 Skrevet 17. februar 2012 Hvis jeg skal ta utgangspunkt i det du liker vil jeg anbefale: Californication (humoristisk drama blir rett og slett ikke bedre) Entourage? (meget enkel underholdning, guttas svar på gossip girl) The Big Bang Theory (sitcom, i hvert fall 100x bedre enn HIMYM) The OC (koselig ungdomsserie fra Orange County, CA) Hvis jeg skal anbefale de seriene jeg selv mener er best: Californication Boardwalk Empire Sopranos The Wire Bored to Death Dexter Breaking Bad Kan faktisk hende du liker en liten gammel klassiker kalt Freaks and Geeks. Det jeg liker med den er at den på ingen måte (snarere tvert i mot) "romantiserer" den typiske amerikanske high school opplevelsen. Man ser i utallige filmer og serier, at high school er èn eneste awesome fest, med jenter som kun har > C-cup. I Freaks and Geeks er det så mye mer ekte, en veldig realistisk fremstilling av hvordan det faktisk er. Det handler i utgangspunktet om jeg jente som sliter litt med å finne seg selv. Er litt mellom barken og veden kan du si. På den ene siden tilhører hun geeksene, siden hun alltid har vært pliktoppfyllende, god i matte, og kommer fra et møblert hjem. På den andre siden så ser vi at hun begynner å trekkes mot freaksene, det er de kule som har en litt med laid-back holdning til livet, røyker litt pot og slapper av. Freaks and Geeks ble desverre tatt av lufta etter 1 sesong. Tror rett og slett det var "for ekte", folk synes ikke det var interessant å se noe som ikke bare var fest, idyll og moro. Serien er forøvrig laget av Judd Apatow, mannen som revolusjonert komedie-sjangeren en gang for alle. Mannen bak bla: 40 Year Old Vergin Knocked up Superbad Forgetting Sarah Marshall Pineapple Express Bridesmaids Oi, ble faktisk en liten anmeldelse det her Kos deg! 1
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2012 #7 Skrevet 17. februar 2012 Persons Unknown Third Watch Six feet under Better off Ted Episodes Criminal Minds Artic Air
Rakkerunge Skrevet 20. februar 2012 #11 Skrevet 20. februar 2012 Revenge Sherlock Life on Mars - UKversion The Mentalist Castle Chuck Bones Ækta mænniskor (svensk, har ikke svenske tegn på iPaden)
Gjest SemperFi Skrevet 20. februar 2012 #13 Skrevet 20. februar 2012 Fringe Touch The Walking Dead Supernatural Boardwalk Empire Game of Thrones Homeland Suits Modern Family True Blood
Gjest carmii Skrevet 23. februar 2012 #16 Skrevet 23. februar 2012 Vi har helt lik smak når det gjelder serier så du kommer til å elske: Revenge og The lying game, (bøkene som serien baserer seg på er skrevet av samme forfatter som Pretty Little Liars.) Også må jeg bare nevne Awkward! Tidenes beste komedie.
apekatt1 Skrevet 23. februar 2012 #18 Skrevet 23. februar 2012 Moro å se at folka her inne har fått sansen for Sherlock! Ellers er the Inbetweeners tidenes morsomste TV-serie, og har til og med fått en film som avslutning på serien! Pussay patrol, for å si det sånn!
frøken gurine:) Skrevet 23. februar 2012 #19 Skrevet 23. februar 2012 (endret) Alcatraz...!! og Criminal minds, driver selv å ser på første sesongene der nå.. Endret 23. februar 2012 av frøken gurine:)
Ramona Skrevet 24. februar 2012 #20 Skrevet 24. februar 2012 The Wire er den beste serien jeg noensinne har sett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå