Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har dem, flott effekt med løft/volum på toppen, men krøllene/fallet i lengdene i håret renner bare ut hos meg. Varer maks 2 min, så er effekten borte. Jeg har tykt, langt hår, frisøren sier at jeg har mye hår og hårstråene er tykke/grove.

Okei, takk for advarsel :) Da kjøper jeg ikke dem med mindre andre har bedre erfaringer.

• 4 uker senere...
Skrevet

Takk for tips, men det kan virkelig ta for alltid med håret mitt. Dessuten eier jeg ikke rettetang, og føler ikke at det er det bestekjøpet for en med 100% rett og glatt hår.

håret mitt sammenliknes ofte med blake lively sitt, og jeg lager meg ofte sånne store, myke "krøller", og jeg bruker en tjukk krølltang :) god investering om du ikke har behov for rettetang :)

AnonymBruker
Skrevet

Tror nok kanskje løsningen din her blir å bruke enten en tykk krølltang, eller en sånn Curling Wand (eller hva det nå heter), som har vært så i skuddet den siste tiden. Prøv å få med så mye hår som mulig i hver "krøll", så blir de mye løsere/større. Også kommer det litt an på hvor "stivt" du vil ha det - hvis du vil at krøllene skal være definerte venter du til håret er kaldt før du evt. grer igjennom, men hvis du vil ha mer fall istedet tror jeg du må gre håret før det har kjølt seg ned, mens det enda er litt varmt, kanskje til og med med en gang etter hver krølling. Etterpå kan du spraye i saltvannspray (jeg bruker Redken sin Wool shake) hvis du liker det enda mer tilfeldig og litt rufsete, eller bare vanlig hårspray hvis du vil ha det sånn som det er :)

Evt. kan du bruke hårruller (varme eller ikke), for å krølle håret, men jeg synes i allefall at det er vanskeligere å holde "kontroll" på resultatet da, plutselig får man litt for mye krøll her, og litt for lite krøll der - det krever i alle fall en del øvelse for å få det riktig til. Lykke til! :)

Gjest Badabing
Skrevet

Akkurat dette hadde jeg tenkt til å lage en tråd om! Ønsker meg fine bølger i håret..

Har forsøkt borrelåsrullene til HM, men bølgene sklir ut når jeg drar ut rullene. Har forsøkt krølltang, men bølgene setter seg ikke..

AnonymBruker
Skrevet

Akkurat dette hadde jeg tenkt til å lage en tråd om! Ønsker meg fine bølger i håret..

Har forsøkt borrelåsrullene til HM, men bølgene sklir ut når jeg drar ut rullene. Har forsøkt krølltang, men bølgene setter seg ikke..

Samme problem her. Lurer på om jeg må ty til varmruller. Jeg har en krølltang som funker, men den er for liten, så krøllene blir små til sånn jeg vil ha dem til hverdags. Har ikke egentlig lyst til å kjøpe en til...

AnonymBruker
Skrevet

Dere som bruker stor krølltang, hvor stor er den? :)

AnonymBruker
Skrevet

jeg bruker moroccanoil og straightcreme fra proffs begge to.(fra h&m )den cremen :beskytter håret mot varmetanger(krølltang). gjør at håret er veldig mykt og når jeg sprayer med hårspray etter på så holder håret seg veldig bra og kjenner ikke at det er spray i det.

bruker en ganske stor krølltang:) synes det blir veldig bra..åså før jeg sprayer det så børster jeg foresten gjennom det .

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...