Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer litt på når folk står opp her. Jobber skift selv, så har jo litt varierende arbeidsdager, men har de siste 2 ukene jobbet dagtid og begynt litt senere på morgenen. Nå begynner jeg 7!:P Får sove heelt til klokken 6 (må kjøre halv 7 pga kø..)

Men når jeg jobber skift, formiddag, begynner jeg 05.30 og må kjøre hjemmefra kvart over 5.. Litt hardt å komme seg ut av senga og dusje 04.00 innimellom! :sovne:

(Liker litt bedre ettermiddag og nattskift, da begynner jeg 13.30 og 21.30) :)

Imorgen skal jeg stå opp 06.00.

Når skal du? :popcorn:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå jobber jeg bare deltid, men de dagene jeg skal på jobb står jeg opp kl. 0800. Begynner kl. 0900. Er heldig, så bruker bare 5 min. til jobb.

De dagene jeg har fri, sover jeg gjerne til kl. er både 1000 og 1100 - er et skikkelig B-menneske...

Skrevet

I morgen har jeg fri :hoppendeglad:

Vanligvis står jeg opp klokka halv seks mandag t.o.m. fredag. Det er pyton i vinterhalvåret!!

Gjest Raindrops
Skrevet

Jeg skal opp klokken 10, har forelesning klokken 12. Jeg synes ikke det er spesielt tidlig, nei :gjeiper: Dessuten klarer jeg aldri å sove lengere enn til maks klokken 12, så og si uansett når jeg legger meg. Våkner mest sannsynlig en times tid før vekkerklokka i mårra.

Tidlig for meg er 05.30. Det var da jeg måtte opp før for å pendle til skolen, og det var tungt å komme seg opp om vinteren! Tidligste jeg trenger å stå opp nå når jeg er student er 8, og det er bare én dag i uka. Helt greit!

Skrevet

Akkurat nå avspaserer jeg så da blir det vel ca. klokka ni tenker jeg *lat* . Til vanlig står jeg opp kl. 6 siden jeg begynner på jobb kl. 7. Synes i grunnen kl. 6 er tidlig nok. Kunne gjerne ventet til 6:30... Men det går greit. Må jeg en gang i blant opp før kl. 5:30 så synes jeg det er for tidlig. Av og til må jeg pga. reisevirksomhet osv. men neimen om jeg liker det ;) .

Gjest sardintroll
Skrevet

Jeg synes alt før kl. 9 er tidlig, men selv på fridager er det sjelden jeg står opp noe særlig seinere. :)

Skrevet

Alt før 9-10 er tidlig. Men så har jeg en fucked up rytme, sliter med søvn osv.. Begynner somregel på jobb 11.00 eller 17.00. :) Og har noen fridager her og der. Men av og til åpner jeg(ikke ofte tho), som f.eks idag som var og i morgen, da må jeg opp 06.45, siden jeg bruker en 45 min til jobb pga bussen.. :sukk:

Gjest Levitate
Skrevet

Står opp mellom 07:30-08:00 mandag, tirsdag, torsdag og fredag. Onsdag står jeg opp engang før 10:00. I helgene og feriene varierer det kraftig, kan stå opp alt ifra klokken 09:00 om morgenen til 16:00 på ettermiddagen og senere. :gjeiper:

Skrevet

Halv ti. Det holder i massevis for meg, hehe! Er så utrooolig b-menneske!

Da jeg jobba sto jeg opp halv åtte og måtte være på jobb ni. Nå er jeg utbrent etter å ha jobba for mye, så å stå opp halv ti er en enorm forbedring fra starten, da sov jeg gjerne til tolv.

Skrevet (endret)

Det varierer. Jeg står opp når jeg må :natti:

Endret av Mr.Omg
Skrevet

Jeg vet ikke hva jeg synes at er "tidlig". For meg personlig er det tidlig å stå opp 8, mens jeg vet at det ikke nødvendigvis klassifiseres som tidlig for andre.

Står som regel opp rundt 11. Bør stå opp tidligere, skal prøve å forskyve døgnrytmen litt bakover.

Gjest Koala Lompa
Skrevet (endret)

Med tanke på at jeg har fri så er jeg altfor tidlig oppe idag. Har allerede brettet klær,limt en sko,satt på klesvask og skiftet på sengen. Tror hjernen min tror jeg har blitt pensjonist.

Passende tidspunkt å stå opp på ville vært mellom 10-11 :sovne:

Edit; for dem som er interessert i å vite når jeg som regel står opp de dagene vekkerklokka får æren av å vekke meg, så er det altså kl 06:45.

Endret av Koala Lompa
Skrevet

Jeg skal opp 07.00. Tar meg tid til en time ekstra søvn siden det er lørdag.

Begynner ikke før 10.00, men liker å ha god tid, og har en hund som må luftes.

Skrevet

Klokka ringer 06:10 mandag - fredag. Det er tidlig, men siden jeg også legger meg tidlig går det helt greit. For meg føles det håpløst å stå opp før klokka viser 06, et eller annet. Da er det natta. :gjeiper:

Skrevet

0630, og det er ALT for tidlig...syns 10-11 er helt passe :)

Skrevet

Jeg står opp enten 05:30, 06:45, eller 07.30. Bruker ca 20 minutter i bil til jobben.

Liker best å stå opp 05.30, for da er jeg ferdig på jobb tidlig også. Men det kommer jo an på hvordan vakt jeg har. Jobbet kveldstid og helger før, det er noe dritt.. Håper jeg slipper å ha en jobb hvor det er vanlig igjen..

Gjest bazibaz
Skrevet

Jeg står opp 0445 mandag til fredag. I helgene tar jeg meg friheten til å sove frem til 10-11-12. ^_^

Jeg er egentlig skikkelig b-menneske, så det er litt hardt å bli vant til å stå opp så tidlig, men det er veldig deilig å være tidlig ferdig på jobb.

Skrevet

Når jeg skal på skolen står jeg opp kl. 7, når jeg er i praksis blir det kl. 6, og når det er fri sover jeg helt til 12 :fnise:

Skrevet

Da jeg gikk på VGS sto jeg opp klokka seks hver dag i tre år, og allikevel klarte jeg å være på skolen i åtte timer, være politisk engasjert og ha et sosialt liv. Nå har jeg 10 timer undervisning i uka og syns det er gørrtidlig å stå opp klokka åtte for å dra på forelesning, må alltid hjem og sove mer etterpå :gjeiper: Jeg er helt imponert over hvor mye energi jeg hadde for noen år siden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...