Gå til innhold

Karneval i barnehagen i morgen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tittelen sier vel sitt. Vi har karneval i morgen, og det er jo litt artig at vi ansatte kler oss ut også!

Alterativene jeg har akkurat nå er:

Gutt (låner klærne til sambo)

Baby(Onepiece og musefletter)

Og mer kommer jeg vel egentlig ikke på. Jeg tenker at baby kanskje er det beste, da jeg vil gå kledd på en veldig annerledes måte. Gutt bli jo bare litt større klær..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror vel barna hadde satt større pris på det om du kledde deg ut som noe de kan relatere til. Kaptein Sabeltann f.eks?

Skrevet

Er det karnevall flere plasser i Norge denne datoen?

Er karnevall i barnehagen til min sønn også :)

Skrevet

hm.. ville isåfall gått for baby.. Evnt lage en stor smokk av papp som du klipper ut og tegner på for å henge rundt halsen, så enn er sikker på hva du er?

Skrevet

Ts her.

Det vil jeg tro. Karneval arrangeres ofte i sammenheng med fastelavn. :)

Skrevet

Av de to tingene ville jeg valgt baby. Da kan du jo også kjøpe en vanlig smokk i butikken og henge den i en snor rundt halsen. Ta den i munnen av og til.

Skrevet

Aha ;) Tenkte kanskje du jobbet i den barnehagen han går i. Liten sjangs for det, men jeg skal holde utskikk etter en "baby" imorgen. Hehe :)

Skrevet

jepp, her også. kr.sand.

Skrevet

Tror vel barna hadde satt større pris på det om du kledde deg ut som noe de kan relatere til. Kaptein Sabeltann f.eks?

Ts her.

Ja, kan forstå det, men er ikke interisert i å bruke mangfoldige hundrelapper på et kostyme jeg mest sannsynlig bruker en gang..

Skrevet

Av de to tingene ville jeg valgt baby. Da kan du jo også kjøpe en vanlig smokk i butikken og henge den i en snor rundt halsen. Ta den i munnen av og til.

Tror jeg går for det jeg. :) Onepiece, kjøper smokk. Setter håret i musefletter og tar litt rouge i kinnene? :)

Skrevet

Jeg kledde meg ut som sommerfugl et år og bie et annet.. Klippet ut vinger av papp som jeg festet med strikktråd, tegnet litt på de også- hadde satt opp håret i 2 totter/fletter og satte i 2 piperensere med perler i enden som Følehorn. Sorte klær, var så "heldig" at jeg hadde genser som var gul og sort stripete..

Men coboy, katt, prisesse eller pippi?? Ikke gutt!

• Liker 1
Skrevet

Februar er karnevalsmåned over hele landet.

Skrevet

Tror jeg går for det jeg. :) Onepiece, kjøper smokk. Setter håret i musefletter og tar litt rouge i kinnene? :)

Det høres bra ut :) Hvis du har en smekke eller noe du kan bruke som en smekke, så hadde jo det vært prikken over i-en!

Skrevet

Jeg hadde onepiece, store tøfler, musefletter, smokk, røde kinn og bamse. Barna synes det var artig, og såklart ville de ha meg med i en mor-far-barn lek. Det var artig! :jepp:

Tusen takk for alle innspill! :)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...