Gå til innhold

Hva MÅ gjøres?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenker på dette med giftemål. Jeg og samboeren skal gifte oss i høst, helt enkelt tinghusbryllup uten masse dill og dall, tull og fjas. Hva er det som absolutt MÅ gjøres, som man ikke slipper unna samme søren?

Har forlovererklæringer, giftepapirer, navneendringspapirer. Er det noe mer? MÅ man ha bilde i lokalavisa?

Videoannonse
Annonse
Gjest Solstråla88
Skrevet

Man må ingen verdens ting;) Vi skal ha kirkebryllup med masse gjester og mye dall, men ingen bilde i lokalavisa for min del;) Så lenge du har de viktigste papirene i orden, så blir dere mann og kone;)

Gjest Offensive Pie
Skrevet

Det ser ut til at dere har det formelle i orden. :)

Gjest navnelapp
Skrevet

Det er hyggeleg å få tatt eit bilde eller tre, og så er det jo fint å spise ein god middag berre dokke to eller med ein venn eller to. Men det må ikkje til. :)

Eg var i eit bryllup på Tinghuset der dei einaste gjestane var hans forlovar og hennar forlovar med deira respektive ektefellar. Eg var heilt overvelda over kor rørande det var, kor glade dei som gifta seg var, og kor vi kosa oss. Vi tok fire-fem bilde, eit av dei tok ein person som berre passerte oss på Tinghuset, og dei bilda trur eg dei no i ettertid set stor pris på.

• 4 uker senere...
Skrevet

Det med forbipasserende fotograf har vi tenkt også! Gifter oss i Oslo rådhus, og der er det jo plenty av turister som tusler forbi:)

Skrevet

Tror dere må ha to vitner, men ellers ser det ut som alt er på stell :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...