AnonymBruker Skrevet 16. februar 2012 #1 Skrevet 16. februar 2012 Jeg skal ta med katt på helsesjekk i morgen. Hvor mye koster det ca? Må vite hvor mye jeg skal ha med. De tar kun kort og kontant der.
Gjest Bobler Skrevet 16. februar 2012 #2 Skrevet 16. februar 2012 Jeg betaler ca 500 for helsesjekk + vaksine. (vet at det er 580 for bikkja, syntes å huske at det var litt mindre for pus). Betalte det samme som med vaksine når jeg kun skulle sjekke noe.
Moscato Skrevet 16. februar 2012 #4 Skrevet 16. februar 2012 Det enklaste er nok å ringe og spørre (evt sjå om dei har ei god nettside). Prisane her heime er milevis ifrå prisane der ein klassekamerat av meg jobbar, så det hadde vore nedtur å høyre på mine prisar og havne på ein klinikk med same prisnivå som klassekameraten min sin Evt berre putt inn på kontoen det du har moglegheit til, så er du sikra. Er jo greitt å ha litt ekstra uansett, i tilfelle det dukkar opp noko uventa.
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2012 #5 Skrevet 16. februar 2012 Så under 1000lappen? Det er mer for å orientere meg. Om jeg skal sette over flere tusen, 5000. Jeg har kun hatt katten med under en slik "kattungepakke", så jeg har ikke peil på hvor mye det kunne være. Så det er samme pris om man skal ha med eller uten vaksine? Er kun generell helsesjekk. For å se at pus har det bra
Skylines Skrevet 16. februar 2012 #6 Skrevet 16. februar 2012 Jeg betalte ca 600 kr i dag for vaksine og en liten helsesjekk. De lyttet på hjertet, veide han og sjekket tenner. Spurte også og allmenntilstand, apetitt og fordøyelse.
Gjest Lille-pus Skrevet 16. februar 2012 #7 Skrevet 16. februar 2012 Prisen varierer rundt i landet så det lureste er som nevnt å ta en rask telefon og høre Du må regne med at det koster kanskje litt mer med vaksinen enn uten. Men mindre enn dersom du skulle tatt helsekontrollen en dag og vaksinen en annen dag. De fleste vetrinærer har en slags "pakkepris" på vaksinen, og da er helsekontrollen egentlig inkludert i vaksineprisen. 1
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2012 #8 Skrevet 16. februar 2012 Ja, han skal ikke ta vaksine. Det er ikke tid enda Kun helsesjekken. Satser på at det blir under tusenlappen!
Gjest Lille-pus Skrevet 16. februar 2012 #9 Skrevet 16. februar 2012 Med stor sannsynlighet har du helt rett i at det bør bli under 1000-lappen ja.
CathFoto Skrevet 16. februar 2012 #10 Skrevet 16. februar 2012 For helsesjekk tror jeg du kan regne med under 1000,- ja. Har hatt pusen min til to ulike dyrleger i Oslo pga øyekatarr etter jul, og begge gangene kom det på under 1000,- sist gang inkluderte det også medisin.
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2012 #11 Skrevet 17. februar 2012 Det ble 617 for undersøkelse + 79 for medisin. Takk for hjelpen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå