Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilke hudpleie-rutiner har dere for ansiktet? Hvilke produkter bruker dere og hvor ofte? Er litt nysgjerrig på dette :)

Videoannonse
Annonse
Gjest CarolineS
Skrevet

Morgen

Decleor cleansing water(bruker kun bomull og produkt, skyller ikke av med vann om morgenen)

MD Formulations Continuous Renewal Serum

Skin doctors SD white

Kveld

Decleor cleansing water eller MD formulations facial cleanser (i dusjen, skylder av med vann)

Decleor tonifying lotion

MD Formulations Continuous Renewal Serum

Decleor Aromessence Neroli Essential Night Balm eller Decleor Hydra Floral Anti-Pollution Moisturising Mask

+ MD formulations face & body scrub 2 dager i uka :)

Skrevet

Morgen:

Garnier Nordic Essentials Milk

Garnier Nordic Essentials Toner

Garnier Nordic Essentials Daycream

Da bruker jeg den rosa med rosewater, men den grønne funker like bra. Bare liker lukten på den rosa best.

Kveld:

Jojoba olje.

Ingen tørr eller fet hud, ingen kviser. Jeg så tydelige resultater etter noen få dager og nå er huden min så fin som huden min klarer å være. :P

Skrevet

Morgen

Skylle ansiktet med vann

Bioline sweet relief krem

Bioline extreme comfort moisturizing krem på kinnene og nesen når huden klikker på vinteren

Kveld

Simple sminkefjernerservietter om jeg har brukt sminke, skylle med vann og klut

md formulations vit-a-plus clearing complex serum lokalt på kviser og porer (zapper kviser over natten)

Decleor aroma white c+ recovery brightening nattkrem

1-2 ganger i uken bruker jeg md formulations face and body scrub, etterfulgt av leirmaske (1 gang i uken), og Decleor rose d'orient balm. Pleier å klemme ut eventuelle urenheter før jeg tar på leirmasken, og da påfører jeg litt tetreolje lokalt først.

• 3 år senere...
Skrevet

Jeg bruker en ansiktsvask fra The Body Shop og vasker annsiktet for å fjerne sminken, så bruker jeg en nattkrem fra The Body Shop etterpå, noen ganger kjører jeg på med toner fra Body Shop også (før jeg har tatt på kremen da, selvfølgelig) på morningen bruker jeg en ansiktskrem.

Slo en gang på stortrommen inne på The Body Shop, haha. Derfor er alle produktene derfra.

Skrevet

Samme morgen og kveld cosmica ansikt clean gel, vichy toner, vichy idealia øyekrem, serum og dagkrem.

AnonymBruker
Skrevet

Bruker Hy-ol settet fra Babor som rens morgen og kveld, øyekrem fra Babor og solkrem som også gir fukt fra Babor, på kvelden bruker jeg avokadoolje og skal også begynne med et serum om natta. Bruker en grønn leire maske og skal også teste Origins drink up fuktmaske. Men har lyst til å teste ut koreanske produkter etter at jeg leste om dem, de skal jo også være billige.

Anonymous poster hash: 51838...19f
AnonymBruker
Skrevet

Morgen:

MD Formulations Cleanser

Matis Delicate lime blossom lotion

Ole Henriksen truth serum

Ole Henriksen total truth eye cream spf 15

Ole Henriksen Sheer transformation cream

Kveld:

Emma Hardie cleansing balm eller Ole Henriksen african red tea cleansing foam

Matis Delicate lime blossom lotion

Ole Henriksen invigorating night treatment eller Decleor Ylang Ylang serum

Ole Henriksen sheer transformation cream,

eller Decleor Rose d`orient natt balm, eller Matis Delicate cream alt etter hvordan huden er.

Ole Henriksen ultimate lift eye gel

Har tidligere brukt fra mange andre merker, men byttet tilbake til OH produkter for noen uker siden.

Og de fungerer supert for meg sommerstid. Høst og vinter bytter jeg tilbake til andre produkter.

Anonymous poster hash: 4d14f...f61
Skrevet

bruker emerginC Deglazing Cleanser morgen og kveld. den skal påføres fuktig hud og masseres inn i huden. skal sitte på huden i noen minutter, men jeg lar den ofte sitte på lengre om jeg har tid til det. den er gull verdt! ellers bruker jeg nypefrøolje og dagkrem/nattkrem. varierer litt hva slags kremer jeg bruker, men akkurat nå bruker jeg Korres Wild Rose. 

Skrevet

Aesop Parsley Seed Facial Cleansing Oil, First Aid Beauty Ultra Repair Cream. Om kvelden bruker jeg også Josie Maran Creamy Oil i kinnene og ellers på steder der jeg trenger fukt. 1-2 ganger i uken bruker jeg ansiktsmaske. Hvilken kommer an på hvordan huden har det. Er den tørr, bruker jeg Kiehls Algae Masque eller Origins Drink Up. Hvis huden er i god fatning og jeg vil ha en mer dyptrensende effekt, bruker jeg Aesop Parsley Seed Cleansing Masque.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...