Gå til innhold

Travel hverdag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan syns dere hverdagen ble når permisjonen var over og dere skulle ut i 100% jobb igjen? Ble det veldig travelt eller gikk det ok?

Tar dere å gjør husarbeid mens barnet er våkent eller venter dere med dette til de er lagt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vi jobber begge turnus, fungerer veldig fint for oss, en av oss har stort sett fri på dagtid og kan gjøre alt av husarbeid, handling osv da når våre 2 barn er i barnehagen. Har også god tid til trening, og barna trenger sjelen stå opp tidlig og har korte dager i barnehagen. Så jeg syns ikke det er stress med små barn.

Skrevet

vi jobber begge turnus, fungerer veldig fint for oss, en av oss har stort sett fri på dagtid og kan gjøre alt av husarbeid, handling osv da når våre 2 barn er i barnehagen. Har også god tid til trening, og barna trenger sjelen stå opp tidlig og har korte dager i barnehagen. Så jeg syns ikke det er stress med små barn.

Nå jobber ikke vi turnus, dessverre, når jeg ser hvordan dere får hverdagen til å gå i hop :) Dere er heldige!

Er det andre som jobber 8-4, 9-5 som vil komme med innspill her?

Skrevet

Jeg er alene da, men jeg har skole fra 8-16 hver dag, når vi kommer hjem vil jeg bruke tiden med sønnen min istede for å vaske osv, så det gjør jeg etter han er lagt, lettere å ta ting litt sånn litt og litt også. Har du spist, tar du tallerkene deres i oppvaskmaskinen med engang, osv. Sønnen min får av og til en klut og da kan vi vaske sammen, og da går det greit at han er våken mens jeg gjør det for da bruker vi tid sammens selvom vi får unna husarbeidet og jeg slipper unna dårlig samvittighet. :)

Skrevet

Jobber 8-16 to-tre dager i uka. Når jeg henter barnet kl 16 er det fult fokus på henne frem til hun legger seg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...