Gå til innhold

Rapunzelofsweden eller luksushair?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har i omtrent ett år brukt hår fra Rapunzelofsweden. Vet egentlig ikke hvorfor jeg har holdt meg til det merket, synes egentlig at håret bare er fint helt til jeg vasker det. Så jeg vurderer å butte til luxushair, er jo billigere, men hvis det også blir stygt etter en vask, så er jeg egentlig fornøyd nok med rapunzel. Noen som har erfaring? Hvem har best kvalitet? Hvor lenge holder det? Er snakk om clip on extensions forresten. Takk på forhånd! :jepp:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ok, jeg skal si deg det at jeg har brukt rapunzel MYE... Og i det siste har keratinfestene, på både stick hair og microrings vert så dårlige at de er myke når man får dem, og går i oppløsning omtrent med en gang og du røyter MYE... Overhodet ikke noe å anbefale =/

Gå for luxushair! Enkelt og greit :rope:

Skrevet

Da mener jeg de siste bestillingene...

Har hørt mye positivt om luxushair ^^,

Skrevet

Ok, jeg skal si deg det at jeg har brukt rapunzel MYE... Og i det siste har keratinfestene, på både stick hair og microrings vert så dårlige at de er myke når man får dem, og går i oppløsning omtrent med en gang og du røyter MYE... Overhodet ikke noe å anbefale =/

Gå for luxushair! Enkelt og greit :rope:

Hm, okei. Har du eller noen venninner testet ut de fra luxushair? Haha, orker ikke noen som røyter og blir ekle å ta på etter en vask.. Bruker det jo trossalt hver dag, hadde vært herlig med noen som holdt seg fine lenge.. :)

Skrevet

Jeg har hatt hår både fra Luxushair og fra Rapunzel, og likte håret fra Luxushair best!

Jeg opplevde også at håret fra Rapunzel ble stygt etter vask..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...