Gjest kork2 Skrevet 16. februar 2012 #1 Skrevet 16. februar 2012 Er det noen som vet om planter trives når de står ved et vindu, når gardina er trukket igjen? Det er ikke sol på vinduet, også er det en tynn bomullsgardin. Og jeg har en Zamioculcas sukkulent. Den skal visst tåle fra ganske lite lys til ganske sterkt lys.
Gjest Spinell Skrevet 16. februar 2012 #3 Skrevet 16. februar 2012 Jeg vil tro den klarer det fint. Jeg har i alle fall en som står i et mørkt hjørne av stua, langt inne i rommet, og den har det bra.
Wombat Skrevet 16. februar 2012 #4 Skrevet 16. februar 2012 Jeg vil tro den klarer det fint. Jeg har i alle fall en som står i et mørkt hjørne av stua, langt inne i rommet, og den har det bra. Bonusspørsmål: Tåler den trekk fra kalde vinduer? Og tåler den å tørke ut en gang i blant? Plantene mine lever hardt skjønner du
Gjest Spinell Skrevet 16. februar 2012 #5 Skrevet 16. februar 2012 Den tåler absolutt sulteforing Min får vann kanskje annenhver uke, om ikke enda litt sjeldnere nå på vinteren. Ca ukentlig på sommeren. Jeg er heller ikke verdens snilleste gartner. Ang trekkfulle vinduer vet jeg ikke, da min ikke står i vinduskarm. Kanskje noen andre plantemishandlere vet?
Gjest kork2 Skrevet 16. februar 2012 #6 Skrevet 16. februar 2012 Den tåler ikke minusgrader, men eller kan det gå brukbart greit kanskje
Wombat Skrevet 17. februar 2012 #7 Skrevet 17. februar 2012 Minusgrader skal den slippe, men hårdt blir det gjerne her Tusen takk for svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå