Gå til innhold

Snille dere, kan dere hjelpe meg litt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg holder på å spare til langt hår, fra ganske kort. Nå er det blitt ganske ufyselig...det er langt på toppen, litt kortere rund ørene. Jeg holder på å bli gal!! Kan dere skjønne jenter hjelpe meg med bilder/instruksjoner på hvordan jeg kan se litt bedre ut??

Tusen takk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan du legge ut et bilde, eventuelt av noe som ligner. Jeg hjelper gjerne :)

Skrevet (endret)

Uten å finne noen bilder; kunne du ha klippet en slags kort bob? Og kanskje stukket hårene som fikk meg til å se ut som en sopp bak ørene?

edit: Google på short bob, og du finner masse bilder :)

Endret av Wombat
Skrevet

Nei, jeg kan ikke klippe bob..er for kort på sidene. Skal se om jeg finner et bilde..

Skrevet

Det er enda litt lenger nå....jeg blir helt sprø, jeg ser rett og slett forjævlig ut... :tristbla:

post-38454-0-88890100-1329399774_thumb.j

Skrevet (endret)

Hvordan ser du ut om du prøver å lage en mer "rett" lugg?

edit: ai ai det var en lang link....

Prøver noe helt anne vi...post-34705-0-18892600-1329400394_thumb.j

Endret av Wombat
Skrevet

Da ser jeg ingenting....hehe

Skrevet

Da ser jeg ingenting....hehe

Kommer ann på hvor mye du klipper det :fnise:

Skrevet

Jeg vil jo ikke klippe meg enda!! huff, jeg er så dårlig på hår...

Gjest "gjest"
Skrevet

Det der er en periode du må igjennom. Hold ut!

Skrevet

Du har jo en ganske kul look =) Men er håret langt på toppen og du kan legge det ned langs sidene - er extensions en løsning... Jeg skinna meg på begge sidene og hadde litt lengde på toppen en stund... Funka fint med extensions på kort hår =) Nå er det vokst en del ut igjen ^^,

Skrevet

Ta deg en tur til frisøren. Han/hun hjalp meg til å får en frisyre jeg kunne leve mens det vokste seg langt. Håret har bare godt av å bli stusset litt "på veien" fram til langt hår.

Skrevet

syns du ligna på hu signe bonde tusvik eller hva hun heter :P

Skrevet

Jeg hadde hanekam før, klippa den av og satt igjen med like langt hår på hele hodet. Det jeg gjorde var at jeg satt opp håret foran med spenner eller hårbøyle. Jeg var jo 17 da dette skjedde, så kanskje det blir litt barnslig? Du er jo eldre enn jeg var.

Etterhvert ble jo håret litt langt bak i forhold til foran. En slags hockeysveis.. Da lagde jeg en ørliten "hestehale" bak for å slippe å klippe det. Jeg kunne jo ikke gå rundt med ufrivillig hockey heller. Håret som ikke nådde hestehalen satt jeg inntil håret med spenner. Sånn måtte jeg gå i noen måneder til alt håret på hodet nådde hestehalen, og fortsatte å spare. Brukte ikke føner, rettetang o.l som sliter unødvendig på håret. På den måten kunne det gå lenge mellom hver hårklipp. Nå (3 år etter) har jeg hår til midten av ryggen.

Skrevet

syns du ligna på hu signe bonde tusvik eller hva hun heter :P

Tusen takk! Den har jeg hørt mange ganger, veldig koselig å få et kompliment når man føler seg helt ræva! Takk for at du gjorde dagen min lysere! :)

Skrevet

Tusen takk! Den har jeg hørt mange ganger, veldig koselig å få et kompliment når man føler seg helt ræva! Takk for at du gjorde dagen min lysere! :)

Hei Sophie-Ann!

Hvis det kan gjøre fredagen litt lysere for deg, så synes jeg Signe Bonde T. er ei kjempesøt og kul jente! :5:

Skrevet

Kanskje du kan sette luggen din bak slik og så rufse til resten av håret som bildet i wombat sitt innlegg? :vetikke:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...