AnonymBruker Skrevet 16. februar 2012 #1 Skrevet 16. februar 2012 Har nettopp hatt et kjedelig samlivsbrudd så i går gikk jeg på shopping og koste meg skikkelig. Det hjalp, men det som hjalp mest var at et helt langbord snudde seg når jeg gikk inn i kantinen i sted. Kanskje jeg skal dolle meg opp litt oftere? 6
Gjest Is_te Skrevet 16. februar 2012 #2 Skrevet 16. februar 2012 Har nettopp hatt et kjedelig samlivsbrudd så i går gikk jeg på shopping og koste meg skikkelig. Det hjalp, men det som hjalp mest var at et helt langbord snudde seg når jeg gikk inn i kantinen i sted. Kanskje jeg skal dolle meg opp litt oftere? Var ikke det en deilig følelse da?
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 16. februar 2012 #3 Skrevet 16. februar 2012 Har nettopp hatt et kjedelig samlivsbrudd så i går gikk jeg på shopping og koste meg skikkelig. Det hjalp, men det som hjalp mest var at et helt langbord snudde seg når jeg gikk inn i kantinen i sted. Kanskje jeg skal dolle meg opp litt oftere? Good for you! Og ja, det å dolle seg opp i ny og ned kan gjøre underverker for selvtilliten
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2012 #4 Skrevet 16. februar 2012 Er godt å få slike bekreftelser etter tunge tider Lykke til videre i prosessen. Du får det nok bedre og bedre!
Gjest D_flatmajor Skrevet 16. februar 2012 #5 Skrevet 16. februar 2012 Ser ikke problemet i at noen fikk seg en selvtillitsboost og lager en tråd om det. 9
Djungelvrål Skrevet 16. februar 2012 #6 Skrevet 16. februar 2012 (endret) ALLE mennesker er avhengige av oppmerksomhet og bekreftelse i en eller annen form...det er det som gjør at vi føler vi eksisterer! Endret 17. februar 2012 av Alice i Eventyrland 4
Gjest Anuket Skrevet 16. februar 2012 #7 Skrevet 16. februar 2012 (endret) TS; Synes du skal dolle deg opp litt oftere! Morsomt å få positiv oppmerksomhet når man ellers går gjennom noe sårt og tungt! Endret 17. februar 2012 av Alice i Eventyrland 4
PanLi Skrevet 16. februar 2012 #8 Skrevet 16. februar 2012 Samme det vel. Om det var bordet som snudde seg, eller folkene. Eller om det er usikkerhet som ligger til grunn for at akkurat oppmeksomhet er det som gir en god følelse. Det gjør uansett at TS føler seg bra! Og jeg er sånn generelt for ting som får en til å føle seg bra med seg selv :)Fortsett med det! 2
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2012 #9 Skrevet 16. februar 2012 (endret) De fleste mennesker har et behov for å føle at de tilhører i en gruppe, eller blir godtatt. Det er vondt å føle seg avvist. Etter en avvisning så er det godt å føle seg lagt merke til..Dette er helt basic psykologi... Endret 17. februar 2012 av Alice i Eventyrland 1
makkapakka Skrevet 16. februar 2012 #10 Skrevet 16. februar 2012 Har nettopp hatt et kjedelig samlivsbrudd så i går gikk jeg på shopping og koste meg skikkelig. Det hjalp, men det som hjalp mest var at et helt langbord snudde seg når jeg gikk inn i kantinen i sted. Kanskje jeg skal dolle meg opp litt oftere? håper de snudde seg positivt! vi hadde et tilfelle på jobben om en frøken som skulle prøve å "friske opp" fasaden, møtte i høyhæla sko som var både vonde og veldig vanskelig å gå på, hun fikk også hele avdelingen til å snu seg 1
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2012 #11 Skrevet 16. februar 2012 (endret) TS her. Bare så vi får det på det rene; jeg er mann. Registrerer forøvrig at samtlige andre også var overbevisst om at jeg var en frøken. Forståelig nok ut i fra det første innlegget Endret 17. februar 2012 av Alice i Eventyrland 4
Gjest SemperFi Skrevet 16. februar 2012 #12 Skrevet 16. februar 2012 Doll deg opp du om det får deg til å føle deg bedre, ignorer "haters" de har alltid noe rusk å komme med.
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 17. februar 2012 #13 Skrevet 17. februar 2012 (endret) TS her. Bare så vi får det på det rene; jeg er mann. Registrerer forøvrig at samtlige andre også var overbevisst om at jeg var en frøken. Forståelig nok ut i fra det første innlegget Tror kanskje det var uttrykket "dolle opp" som gjorde at vi trodde du var jente. Har ikke hørt mange menn bruke det om seg selv. Endret 17. februar 2012 av Alice i Eventyrland 1
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2012 #14 Skrevet 17. februar 2012 Kost seg på shopping og dolla seg opp? Ikke rart vi trodde TS var dame. Jeg har aldri hørt om en mann som har gjort dette. Man kanskje han ikke er hetero? 7
Norbertine Skrevet 17. februar 2012 #15 Skrevet 17. februar 2012 Tråden er ryddet for avsporinger og personangrep. Alice i Eventyrland, mod
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2012 #16 Skrevet 18. februar 2012 Alle jenter som kler seg i et minikjørt får oppmerksomhet...
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2012 #17 Skrevet 18. februar 2012 Alle jenter som kler seg i et minikjørt får oppmerksomhet... Du må lese tråden. Dette var en mann
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2012 #18 Skrevet 18. februar 2012 TS her. Bare så vi får det på det rene; jeg er mann. Registrerer forøvrig at samtlige andre også var overbevisst om at jeg var en frøken. Forståelig nok ut i fra det første innlegget Ja, er det sånn mennene er som vanker her på KG? Har alltid lurt på det...
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2012 #19 Skrevet 20. februar 2012 TS her. Bare så vi får det på det rene; jeg er mann. Registrerer forøvrig at samtlige andre også var overbevisst om at jeg var en frøken. Forståelig nok ut i fra det første innlegget Hehe, det å dolle seg opp og kose seg med shopping fikk også meg til å tro at du var ei dame Så flott at du opplevde masse positiv oppmerksomhet, det lindrer godt når man går gjennom et kjedelig brudd! Da vet man jo at livet går videre
Gjest Maruwan Skrevet 20. februar 2012 #20 Skrevet 20. februar 2012 (endret) Alle jenter som kler seg i et minikjørt får oppmerksomhet... Du må lese tråden. Dette var en mann Alle menn som kler seg i mini-skjørt får også oppmerksomhet. Endret 20. februar 2012 av Maruwan
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå