Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor mye koster det a?

Gjest 89-modell
Skrevet

3000,- koster det ca.

Tror det er en veldig behagelig opplevelse å få gjort, annet syn på livet.

Gjest strykebrett
Skrevet (endret)

Det står jo ingenting på den nettsiden jo!

ALtså, det er mange ord der, men jeg finner ingen informasjon. Hva er det egentlig de gjør for de 3000 kronene?

Høres ut som svindel..

Endret av strykebrett
Gjest 89-modell
Skrevet (endret)

Det står jo ingenting på den nettsiden jo!

ALtså, det er mange ord det, men jeg finner ingen informasjon. Hva er det egentlig de gjør for de 3000 kronene?

Høres ut som svindel..

Herregud er alt jeg har å si, les på nettet/siden osv.

De balanserer deg og balanserer Auraen din så du åpner sansene dine bedre og fjerner blokkeringene.

Er ikke interessert i sånn pessimisme i mine tråder, veldig demotiverende når folk svarer sånt :S

Når man har lyst å prøve noe og er motivert for det og spør om erfarniger etc. så er det å dra folk veldig ned..

Endret av 89-modell
Skrevet

Folk skal få lov til å bruke pengene sine på hva de vil, men jeg håper det en dag kommer en lov som gjør at det er mulig å bli kvitt de kyniske, pengegriske folka som står bak sånne opplegg!

Gjest 89-modell
Skrevet

Folk skal få lov til å bruke pengene sine på hva de vil, men jeg håper det en dag kommer en lov som gjør at det er mulig å bli kvitt de kyniske, pengegriske folka som står bak sånne opplegg!

Hun jeg skal gå til tar det minste hun kan ta, hun vil dette skal være noe alle mennesker skal gjøre for seg selv, og tjener ikke mer på det enn så ting går rundt.

Er jo mennesker som dere som er så kritiske som faktisk burde gjort sånne ting.

Gjest strykebrett
Skrevet

Herregud er alt jeg har å si, les på nettet/siden osv.

De balanserer deg og balanserer Auraen din så du åpner sansene dine bedre og fjerner blokkeringene.

Er ikke interessert i sånn pessimisme i mine tråder, veldig demotiverende når folk svarer sånt :S

Beklager altså men dette sier meg overhodet ingenting om hva de har tenkt å gjøre.

FYI: du er på et diskusjonsforum, det er ikke sånn at du kan bestemme å bare få meninger du liker som svar i tråder du starter.

Gjest Tigress
Skrevet

Eg las heile sida, men eg skjønte framleis ikkje kva dei eigentleg gjer for desse 3000,-. Balanserer auraen, ja. Ok. Korleis gjer dei det? Med vekt? Håper du har 3000,- å tape, seier eg berre.

Du må nok tole å få ein del kritiske svar når du legg ut lenkjer til ei side som ser ut til å ha blitt laga med Språkrådets svadagenerator, type for alternativ behandling.

Kan sjå ut som om Human-etisk forbund tek grueleg feil i påstanden om at "Ingen liker å bli lurt", ein del betalar til og med for det. Og før de kjem med det håplause argumentet om at vi kritikarar må ha eit meir ope sinn, så minner eg om at det er skilnad på eit ope sinn og hol i hovudet.

Gjest 89-modell
Skrevet

Jaja..

Er jo hva man tror på.

Både svoger og søster har vært der og fått det kjempe bra med seg selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...