Gå til innhold

Sommerjobb partysted

Fremhevede innlegg

Gjest Rapunsel5
Skrevet (endret)

Jeg har lyst til å søke meg en sommerjobb som servitør og inkaster sommeren 2012. Er det noen som har gjort dette før eller kjenner noen som har gjort det? Har dere et sted å anbefale? Jeg har vært i Kos og Ayia Napa før. Så jeg er litt kjent der fra før. Er det lurt å dra to venninner sammen isteden for helt alene? Hvis jeg ikke vil jobbe hele sommeren, går det an å jobbe fra f.eks. 25. Juli - 25. August?

Endret av Rapunsel5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har lyst til å søke meg en sommerjobb som servitør og inkaster sommeren 2012. Er det noen som har gjort dette før eller kjenner noen som har gjort det? Har dere et sted å anbefale? Jeg har vært i Kos og Ayia Napa før. Så jeg er litt kjent der fra før. Er det lurt å dra to venninner sammen isteden for helt alene? Hvis jeg ikke vil jobbe hele sommeren, går det an å jobbe fra f.eks. 25. Juli - 25. August?

I fjor sommer tenkte jeg samme tanke, men det ble aldri noe av. Jeg hadde lyst til å dra til Bulgaria (sunny beach). Jeg så litt på party crewet sine sider, du finner dem på facebook også. Tror minstekravet er at du jobber 3 uker. Da får du fast lønn samt prosenter for det du har fikset av folk til div fester. Du har stort sett fri på dagtid, men må regne med å bruke litt tid på ettermiddager til å få folk interesert i å bli med på div. På kveldene er du som regel en av de som "passer" på de som blir med, og feks følger de fra bar til bar om det er bar til bar runde dere skal på den kvelden. Ikke alle kvelder du trenger å bli med selvsagt.

Skrevet

Dette står forresten på siden deres på facebook:

Want to work in the sunshine this summer and where the party never stops?? Why not apply for the Party Crew!! Send 2 recent photos and CV to [email protected] and we will send you all the info!

Skrevet

hva er lønnen?

Det vet jeg ikke. Men du kan jo sende de en mail å få litt info :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...