AnonymBruker Skrevet 16. februar 2012 #1 Skrevet 16. februar 2012 Hei jenter.. Siden det er skuddår i år, lurer jeg på om det er noen som har tenkt å fri? Jeg vurderte å fri sist skuddår.. Han har heller ikke fridd sålangt. Kanskje jeg må til i år? Det frister må jeg si... selv om jeg alltid har sagt at ønsker å vente på at han skal få fingeren ut. Mon tro hvor lenge det måtte bli eventuelt? Noen som har frierhistorier å fortelle?
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2012 #2 Skrevet 16. februar 2012 Hei jenter.. Siden det er skuddår i år, lurer jeg på om det er noen som har tenkt å fri? Jeg vurderte å fri sist skuddår.. Han har heller ikke fridd sålangt. Kanskje jeg må til i år? Det frister må jeg si... selv om jeg alltid har sagt at ønsker å vente på at han skal få fingeren ut. Mon tro hvor lenge det måtte bli eventuelt? Noen som har frierhistorier å fortelle? Ei god venninne av meg planlegger å fri på skuddårsdagen Det er jo bare å slå til, er det ikke det da? Med mindre han har vært veldig klar på at det er mannen som bør fri da, hehe - men selv da er det lov å hoppe i det, når mannen er altfor treg En kamerat av samboeren var (for 8 år siden) så redd for at kjæresten hans skulle fri på skuddår, at han selv fridde kvelden i forveien, hehe :gjeiper: For ham var det tydelig veldig viktig at det er mannen som frir. Gode frierhistorier har jeg ikke - jeg har bare "kleine", hehe
Wonders Skrevet 23. februar 2012 #3 Skrevet 23. februar 2012 niks, ikke her. Selv om vi har 10 års jubileum. 1
Lune Skrevet 26. februar 2012 #4 Skrevet 26. februar 2012 Jeg har veldig lyst, men usikker på hvordan jeg skal gjøre det. Og, hvordan blir det med ring til meg da? Hmm...
marta i farta Skrevet 27. februar 2012 #5 Skrevet 27. februar 2012 Jeg har et råd og det er å gjøre noe som er typisk deg. Eller noe som er spesielt for dere. Selv mener jeg at den dagen blir romantisk og fin uansett hvordan du gjør det. Lag noe god mat og fri som dessert
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2012 #6 Skrevet 27. februar 2012 Jeg har veldig lyst, men usikker på hvordan jeg skal gjøre det. Og, hvordan blir det med ring til meg da? Hmm... Samme her. Han gjør det jo aldri så må kanskje bare hoppe i det?? Mn hva med ring ja? Hmm..
Grønt blad Skrevet 27. februar 2012 #7 Skrevet 27. februar 2012 Samme her. Han gjør det jo aldri så må kanskje bare hoppe i det?? Mn hva med ring ja? Hmm.. Du kan fri uten ring, og så går dere og ser på ringer til dere eller ring til deg sammen. Du kan også kjøpe forlovelsesringer til dere begge og fri med det. Man kan være forlovet både med og uten ring, så det er ingen regler, men det er vel heller uvanlig hvis jenta kjøper diamantring til seg selv og frir til ham med den
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå