idahelenes Skrevet 16. februar 2012 #1 Skrevet 16. februar 2012 Jeg har PCOS og har skjemmende hårvekst som jeg må nappe hver dag. Jeg er nå 21 og har tenkt til å ta laser i ansiktet til å begynne med. ( Det er ikke sånn overdrevent mye, men har fått utrolig drålig selvtillit, og er livredd for å stå nærme folk når det er sol osv i tilfelle jeg skulle glemt å nappe et og annet hår. Har virkelig knukket meg. Ja jeg har lagt om kosten og spiser bare sunt.LCHF.) Er det noen som har noen erfaringer fra steder i Oslo/Drammen som er flinke? Og eventuelt hvor mange ganger man trenger å gjøre det osv? Jeg vet at jeg bare må få en time et sted, men vil da gjerne gå til riktig sted :)Dyrt er det vel uansett, eller er det stor forskjell i pris? Jeg syntes jo virkelig at jenter/kvinner med PCOS burde fått statsstøtte pga dette, på samme måte som man får med acne og store bryster osv. Men sånn er det ikke i dag Uansett, ALLE innspill blir virkelig tatt godt imot
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2012 #2 Skrevet 16. februar 2012 Om du har PCO så kan legen sende henvisning til Stavanger universitetssjukehus, hudavdelig. Da får du gratis laser i ansiktet (du må betale egenandel på ca 120 kr hver gang). Det er viktig at legen skriver i henvisningen at du har PCO og skjemmende hårvekst som her hemmende for deg i hverdagen. Jeg kan også anbefale Oslo kosmetiske lasersenter. Utrolig profesjonelle, greie og forståelsesefulle. Hjemmeside: Min lenke
I-AM-Nicole Skrevet 16. februar 2012 #3 Skrevet 16. februar 2012 Ingen erfaringer med slikt nei, men kunne gjerne tenke meg det selv =) Jeg har dog en hjemmelaser da... Den er laget for å fjerne få hår på små steder. Helt genialt egentlig ^^,
idahelenes Skrevet 4. mars 2012 Forfatter #4 Skrevet 4. mars 2012 Ingen erfaringer med slikt nei, men kunne gjerne tenke meg det selv =) Jeg har dog en hjemmelaser da... Den er laget for å fjerne få hår på små steder. Helt genialt egentlig ^^, Hvordan fungerer den? Og hva er merket??? :D
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2012 #5 Skrevet 4. mars 2012 Hvordan fungerer den? Og hva er merket??? :D Jeg har erfaring med begge deler og profesjonelle lasere er LANGT mer effektivt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå