AnonymBruker Skrevet 16. februar 2012 #1 Skrevet 16. februar 2012 Jeg og min kjære bestemte oss for å prøve ut et nettsted for å se om vi kunne finne noen å ha trekant med. Da meldte vi oss på et premium testabbonnement. Dette kostet 19 kr. I bekreftelsen jeg fikk på mail, sto det at hvis jeg ikke avsluttet dette før 14 dager var gått, ville madlemskapet bli forlenget. I går ble jeg trekt 987 kr for 3 mnd til fra kontoen min, fordi jeg hadde glemt dette. Når jeg prøver å sende mail til de for å si opp medlemskapet og få tilbake pengene mine, kommer det delivery status notification. Så det går ikke an å sende mail til den adressen jeg fikk oppgitt i mailen. Og telefonnummeret tør jeg ikke ringe for det så ut som et rart tlf nummer og jeg ser at det ikke er et norsk nummer. Noen som har noen erfaringer med dette? Hva kan jeg evt gjøre?
Andre jo Skrevet 16. februar 2012 #2 Skrevet 16. februar 2012 Det er nok flere som har blitt tappet for penger les mer her: https://www.flashback.org/t1521349
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2012 #3 Skrevet 16. februar 2012 Tull! Jeg snakket med banken og fikk de til å sperre kortet mitt slik at de ikke kan trekke penfger fra meg igjen. vær OBS alle sammen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå