AnonymBruker Skrevet 16. februar 2012 #1 Skrevet 16. februar 2012 Har veldig lyst til å reise til nordområdene i India og Pakistan. Hunza Valley, Karakoram Highway etc. Tenker også på Dharamsala, Ladakh osv. Noen som vet hvordan det er å reise til Kashmir nå? Begynner det å roe seg? Er ikke i toppform, så jeg tenker mer på normal trekking, maks tredagersturer. Hvordan kan man legge opp en sånn omtrentlig rute?
Pria Skrevet 16. februar 2012 #2 Skrevet 16. februar 2012 (endret) Ting er aldri rolig i de områdene. Det beste for deg vil være i kontakte en turoperatør. En vestlig hvit kvinne kan ikke reise alene siden du er ekstremt utsatt for ran, kidnapping og voldtekt. For dem er du en hore som er fritt vilt og ikke har noen rettigheter. Endret 16. februar 2012 av Pria
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2012 #3 Skrevet 16. februar 2012 Noen andre som kanskje vet noe, og ikke bare synser? Du aner ikke om jeg er vestlig eller hvit eller kvinne eller noe som helst. Har reist i noen av de områdene før, og det gikk helt fint. Jeg er klar over at det har vært veldig urolig i Kashmir, men leste nylig en reisereportasje derfra hvor det stod at turismen såvidt hadde begynt å ta seg opp. Men Kashmir er en drøm som ligger på vent, det er godt mulig det er altfor tidlig.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå