Gå til innhold

Interiørblader!

Thomasine

Anbefalte innlegg

Jeg abonnerer på "Bonytt"! Er fornøyd med det! :P

Hva abonnerer dere på av slike blader, og hvorfor?! :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest gjesta

Bonytt, - av samme grunn som deg. Ikke alltid like fornøyd, men jeg savner det hvis jeg ikke har det, og ender opp med å kjøpe det uansett. Derfor er det like greit å abonnere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Abonerer ikke, men kjøper Maison fast. Ikke riktig så traust som de andre norske interiørbladene synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Maison" er det et utenlandsk blad?! :roll:

Har inntrykk av at det kan være vanskelig å finne møbler/"duppedarer" fra utenlandske blader i Norge. Stemmer det?! Det er det som er litt av sjarmen for meg - at jeg KAN - hvis jeg har lyst/råd ( :oops: :wink: )- få ideer og kjøpe det i Norge!

Eller er det bare jeg som ikke vet bedre...?! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøper ikke norske interiørmagasiner lenger, jeg.

For mye reklame og ting som ikke interesserer meg.

Hvis jeg skal kjøpe et såt magasin, så kjøper jeg gjerne noe dansk. De er litt mer kreative synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker interiørblader!!

Skulle gjerne ha abonnert på alle sammen, men nå abbonerer jeg kun på Bonytt og Elle interiør.

Har akkurat sagt opp et abonnement på Design og Interiør, det ble litt for spesielt for meg! Kanskje mest et blad for arkitekter og designere?

Liker veldig godt Maison også, men tror sambo blir sprø hvis jeg abonnerer på flere blader nå (har i tillegg abonnement på Vagabond, Reis og I form :ler: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"Maison" er det et utenlandsk blad?! :roll:  

Har inntrykk av at det kan være vanskelig å finne møbler/"duppedarer" fra utenlandske blader i Norge. Stemmer det?! Det er det som er litt av sjarmen for meg - at jeg KAN - hvis jeg har lyst/råd ( :oops:  :wink: )- få ideer og kjøpe det i Norge!

Eller er det bare jeg som ikke vet bedre...?! :D

Maison er norsk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg abonnerer på Elle Interiør, men ender stort sett opp med å kjøpe Bonytt og Maison også. Synes Maison stort sett er hakket bedre enn Bonytt.

Det nye norske "Bo Bedre" synes jeg IKKE var noe særlig - så det spørs om jeg kommer til å kjøpe det igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nicoline

Nå er jeg ferdig med husbygging og har sagt opp abonnementet på Bonytt. Det er hage for alle pengene hos meg nå - har meldt meg inn i norsk hageselskap istedet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg abonnerer på Bonytt og er så passe fornøyd med det. Men jeg klarer ikke å si det opp for jeg hadde nok kommet til å kjøpt det allikvel.

Hjemme og Allers har også fine interiør tips enkelte ganger. Jeg snikleser ofte først for å se om de passer min smak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har akkurat sagt opp et abonnement på Design og Interiør, det ble litt for spesielt for meg! Kanskje mest et blad for arkitekter og designere?

Enig med deg der. Kommer til å avslutte abonnementet når det går ut.

Abonnerer ellers på Bonytt og bestilte akkurat et abonnemnet av Bo Bedre.

Synes Maison er bra (spesielt spesialene deres) og kjøper en del av de svenske bladene (bl. a Hus & Hem og Skõna Hem). Har litt dilla nå for tiden siden vi har kjøpt hus som skal pusses opp fra topp til tå utvendig og innvendig. Kommer vel til å trenge noen hage blad til sommeren for plenen var ikke klipt siden 1994 :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Abonnerer på:

*Bonytt

*Bo Bedre

*DesignInteriør

og kjøper ofte Maison, Hus & Hem og Elle Interiør.

Ja, det går en del penger på interiør blader :D :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Abonnerer på Boligmagsinet og et som heter Hus og hjem som kanskje ikke går helt under betegnelsen 'interiørmagasiner' men det er tett på. Begge er danske. Boligmagasinet har en del man kan drømme seg bort i, flotte leiligheter og en del dyrt design, mens Hus og hjem har mer stoff som passer til den "vanlige mann." En kombinasjon av disse to hadde vært midt i blinken tror jeg.

Jennifer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fysioterapauten min har forresten interiørmagasiener på venteværelset i stede for Se&Hør. Gjett om han er populær da! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...