Strikkemamma Skrevet 16. februar 2012 #21 Skrevet 16. februar 2012 La meg forstå dette riktig. Dette skjedde altså i går kveld og dere hadde planer om å finne på noe? Jøss. Har du ikke fått kontakt med ham enda?
Gjest Katafonteologen Skrevet 16. februar 2012 #22 Skrevet 16. februar 2012 Jeg undres, hvordan klarte vi egentlig å holde liv i et forhold før i verden, med nada mobiltelefon, nada sms, nada msn, nada facebook, nada internett? Noen hadde en svart klump med ordentlige bjeller som ringte, også kalt telefonen, enten hengt opp på veggen i gangen eller plassert på et lite bord samme sted, (gjerne med ei lita pengebøsse der naboer som ikke hadde vidunderet kunne betale for lån) og som absolutt ikke skulle brukes til annet enn viktige beskjeder. Og da snakker vi VIKTIGE saker altså, som alvorlig sykdom, død, begravelse og elendighet. Skulle man ringe langt het det rikstelefon, og det var så dyrt at huffameg... det måtte for enhver pris unngås, om det ikke var SVÆRT VIKTIG. I dag får man hetta om det ikke ringes minst 5 ganger i timen, sendes 20 sms`er, begge er oppdatert på facebook, og er konstant pålogga msn... Sunt????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????? 2
Strikkemamma Skrevet 16. februar 2012 #23 Skrevet 16. februar 2012 Jeg undres, hvordan klarte vi egentlig å holde liv i et forhold før i verden, med nada mobiltelefon, nada sms, nada msn, nada facebook, nada internett? Noen hadde en svart klump med ordentlige bjeller som ringte, også kalt telefonen, enten hengt opp på veggen i gangen eller plassert på et lite bord samme sted, (gjerne med ei lita pengebøsse der naboer som ikke hadde vidunderet kunne betale for lån) og som absolutt ikke skulle brukes til annet enn viktige beskjeder. Og da snakker vi VIKTIGE saker altså, som alvorlig sykdom, død, begravelse og elendighet. Skulle man ringe langt het det rikstelefon, og det var så dyrt at huffameg... det måtte for enhver pris unngås, om det ikke var SVÆRT VIKTIG. I dag får man hetta om det ikke ringes minst 5 ganger i timen, sendes 20 sms`er, begge er oppdatert på facebook, og er konstant pålogga msn... Sunt????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????? Haha, du kan så si
StellinaX Skrevet 16. februar 2012 #24 Skrevet 16. februar 2012 (endret) Er det unormalt at man ikke tar tlf eller svarer på sms`er umiddelbart? Jeg hadde i hvertfall aldri reagert på dette, og selv om jeg jo ikke er mann, så går jeg ut fra at forklaringen hos menn kan være den samme som hos meg når jeg ikke tar tlf...?; 1)Jeg har lagt igjen tlf i bilen, veska, på et annet rom etc. 2)Tlf står på lydløs 3)Jeg er opptatt med et eller annet (ikke andre menn ) 4)Jeg glemmer å ringe/sms`e tilbake igjen 4)Jeg orker ikke å prate med personen som ringer der og da... Og sikkert en hel haug av andre forklaringer. Håper og tror det er en like uskyldig grunn tol at typen din ikke svarte. Redigerer meg selv litt: ser nå at dere hadde planer om å treffes, da hadde nok tålmodigheten min også vært litt kortere. Men 1 time er fortsatt ikke helt galt i min verden:) (med mindre det er 1 t over avtalt tid, veldig sent e.l) Endret 16. februar 2012 av StellinaX
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2012 #25 Skrevet 16. februar 2012 La meg forstå dette riktig. Dette skjedde altså i går kveld og dere hadde planer om å finne på noe? Jøss. Har du ikke fått kontakt med ham enda? Skjedde i går, ja. Vi har avtalt å møtes i kveld, han kommer til meg. Ble avtalt før gårsdagen. Men, nei jeg har fortsatt ikke hørt noe...
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2012 #27 Skrevet 16. februar 2012 Er det unormalt at man ikke tar tlf eller svarer på sms`er umiddelbart? Jeg hadde i hvertfall aldri reagert på dette, og selv om jeg jo ikke er mann, så går jeg ut fra at forklaringen hos menn kan være den samme som hos meg når jeg ikke tar tlf...?; 1)Jeg har lagt igjen tlf i bilen, veska, på et annet rom etc. 2)Tlf står på lydløs 3)Jeg er opptatt med et eller annet (ikke andre menn ) 4)Jeg glemmer å ringe/sms`e tilbake igjen 4)Jeg orker ikke å prate med personen som ringer der og da... Og sikkert en hel haug av andre forklaringer. Håper og tror det er en like uskyldig grunn tol at typen din ikke svarte. Redigerer meg selv litt: ser nå at dere hadde planer om å treffes, da hadde nok tålmodigheten min også vært litt kortere. Men 1 time er fortsatt ikke helt galt i min verden:) (med mindre det er 1 t over avtalt tid, veldig sent e.l) Avtalen gjaldt i kveld, og det var derfor vi skulle snakkes i går. Jeg forstår at han kan være opptatt osv, men når jeg har prøvd så hardt så hadde det jo idet minste vært fint med en liten sms.... Ikke har jeg fått svar på smsen som ble sendt for flere timer siden. Får vel vite etterhvert hva forklaringen var Håper jeg...
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2012 #28 Skrevet 16. februar 2012 Du overreagerer og overanalyserer. Ja, jeg vet:)
StellinaX Skrevet 16. februar 2012 #29 Skrevet 16. februar 2012 Avtalen gjaldt i kveld, og det var derfor vi skulle snakkes i går. Jeg forstår at han kan være opptatt osv, men når jeg har prøvd så hardt så hadde det jo idet minste vært fint med en liten sms.... Ikke har jeg fått svar på smsen som ble sendt for flere timer siden. Får vel vite etterhvert hva forklaringen var Håper jeg... Vanskelig å si da alle har forskjellige mobil-vaner, men får håpe han bare har forlagt tlf eller noe, evt. er av den glemske sorten. Prøv å ikke bekymre deg:)
PulsPlus Skrevet 16. februar 2012 #30 Skrevet 16. februar 2012 Ah... Gutter er så enkle tok du deg ikke bryet med å ta kontakt? Når jeg så på mobilen ringte jeg jo såklart med en gang og forklarte årsaken som ble mottatt med overanalysering
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2012 #31 Skrevet 16. februar 2012 Han ringte nå, hadde visst sovna pga dårlig form. Og ville ikke vekke meg med sms da han våknet igjen. Haha, må le av paranoian min
Gjest Blubberella Skrevet 16. februar 2012 #32 Skrevet 16. februar 2012 Jeg er rimelig enkel sånn, jeg skal bare, bare, bare, og så har jeg glemt det. Jeg er dame og gjør akkurat det samme... Pluss at jeg stadig legger fra meg mobilen på rare steder, gjerne på lydløst så jeg ikke hører at noen ringer. Det er som oftes sånne grunner som gjør at folk ikke tar telefonen.
Gjest Gjest Skrevet 16. februar 2012 #33 Skrevet 16. februar 2012 Han ringte nå, hadde visst sovna pga dårlig form. Og ville ikke vekke meg med sms da han våknet igjen. Haha, må le av paranoian min Det beste du nå kan gjøre er å lære av dette til neste gang. Ikke overanalyser, det finnes en naturlig forklaring! 1
Gjest Gjest Skrevet 16. februar 2012 #34 Skrevet 16. februar 2012 om det er normalt er jo vanskelig å si. det er vel individuelt. det er ikke uvanlig når det gjelder min samboer. han legger fra seg tlf overalt og har lite kontroll på den så ofte får jeg ikke svar på noen timer. helt normalt for oss men det betyr ikke at det er normalt for dere
Personlig12 Skrevet 16. februar 2012 #35 Skrevet 16. februar 2012 Hvor lenge har dere vært sammen? Slik er min type ganske så ofte, men som regel er det fordi han jobber, sitter i tlf eller noe. Syns også det er kjedelig om jeg ikke får tak i han på en hel dag, men jeg går ikke i taket for det om. Han ringer som regel opp igjen. Er alltid en logisk grunn, tror ikke du bør stresse. Og om det stemmer, at om en mann ikke tar tlf er han opptatt med en annen jente. OMG, da har min kjæreste det jæklig travelt jaffal. Pust inn og ut, han ringer når han får tid
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2012 #36 Skrevet 16. februar 2012 Han hadde sovnet, og jeg fikk på nytt bekreftet at jeg er syk i hodet Takk for innspil, i min latterlige tråd folkens Nå skal jeg nyte resten av dagen med gutten min <3 TS
Gjest Bond Skrevet 16. februar 2012 #37 Skrevet 16. februar 2012 Tråden ryddet for innlegg skrevet av utestengt bruker Bond, mod
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå