Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I går kveld ringte typen, jeg var opptatt og valgte derfor ikke å svare for jeg vil heller ringe tilbake da jeg hadde tid. Det tikket også inn mld like etterpå om hva som skjedde i dag (vi skal treffes).

Jeg ringte opp igjen, ikke svar... Sendte mld om han ikke kunne ringe meg. Ingen som ringer... Så etter 1t ringte jeg på nytt... Ikke svar... Sendte ny hallo sms... Ingen svar, og fortsatt ikke noe svar!

Er dette vanlig?

Skrevet

Avvent å se litt.

Ikke helt normalt, med mindre han ble sur for at du ikke svarte når han ringte da?

Skrevet (endret)

onoz-omg.gif

Det kan virke som han var overanalyserende og tolket deg som avvisende. Dermed ble han kanskje såret.

Du må bare prøve å kontakte han. Følelser forsvinner ikke fryktelig fort, så han lengter nok etter å prate med deg igjen og få en oppklaring. :)

Endret av Pene sko...
  • Liker 1
Skrevet

Tror ikke han tolket det som avvisende, for jeg ringer alltid tilbake. Det vet han. Syns han i det minste kunne sendt natta sms, for jeg blir jo naturligvis liggendes våken å vente.... Noe han også vet.

Ok, om han var opptatt. Men det går da vel an å gi lyd fra seg så jg slipper å være masekjerring!?!

Sendte ny sms i stad, ingen svar enda (forhåpentligvis opptatt på jobb).

Det var en kompis som sa til meg en gang; hvis en gutt ikke svarer, er han som regel opptatt med ei annen jente... Sikkert ikke tilfelle, men kjenner jeg blir litt irritert.

TS

Skrevet

Wow. Noe av det mest idiotiske jeg har hørt. Ikke svare på tlf = opptatt med en jente... Wow.. Den tankegangen er beundringsverdig.

• Liker 2
Skrevet

Wow. Noe av det mest idiotiske jeg har hørt. Ikke svare på tlf = opptatt med en jente... Wow.. Den tankegangen er beundringsverdig.

Som jeg sa, sikkert ikke tilfelle :)

Men er dette et guttefenomen, å ikke lyd fra seg? Som nevnt tidligere så er ikke det vanlig oppførsel.

Skrevet

Kan være at han ikke gadd å vente noe mer, og fant på noe annet i mellomtiden.

Om det til stadig hadde gjentatt seg, altså at du ikke har tatt tlf, så kan han ha blitt lei av å sitte å vente på deg? Dermed prøver han å statuere et eksempel?

Skrevet

Skal jeg ha tak i samboer må jeg ringe. Han svarer aldri på sms (til meg) Vet han svarer andre på sms, selv om han best liker å ringe.

Gjest SnowLeopard
Skrevet

Mange synske jenter ute og går på KG. Når man ikke tar telefonen, er man selvsagt utro. Da-a.

Skrevet

Det var en kompis som sa til meg en gang; hvis en gutt ikke svarer, er han som regel opptatt med ei annen jente...

Neineinei.. Om en gutt ikke svarer, så er han som regel enten opptatt på kjøkkenet, på dass, på pc'n, med familien, med venner, med runking, med film, med spill, med bil, med whatever. Absolutt ikke "som regel opptatt med ei annen jente...".

• Liker 1
Skrevet

Kan være at han ikke gadd å vente noe mer, og fant på noe annet i mellomtiden.

Om det til stadig hadde gjentatt seg, altså at du ikke har tatt tlf, så kan han ha blitt lei av å sitte å vente på deg? Dermed prøver han å statuere et eksempel?

Nja, er ikke så ofte det skjer. Men han er nok typen til å "staffe"... Får bare "håpe" det er noe sånt. Allikevel så syns jeg det får være grenser, jeg har nå ringt 2 ganger og sendt 3 sms... Ikke noe mer fra meg nå.

Blir uansett spennende se hvordan stemningen er senere i dag :)

Skrevet

Kanskje han valgte å ikke svare, men heller vente med å ringe deg opp igjen når han har tid.. :filer:

• Liker 2
Skrevet

Når jeg ikke svarer er jeg opptatt med noe (ikke andre jenter), eller lagt fra meg telefonen på en plass hvor jeg ikke hører den, dette skjer faktisk ofte.

Ikke overanalyser.

• Liker 1
Skrevet

Neineinei.. Om en gutt ikke svarer, så er han som regel enten opptatt på kjøkkenet, på dass, på pc'n, med familien, med venner, med runking, med film, med spill, med bil, med whatever. Absolutt ikke "som regel opptatt med ei annen jente...".

Tipper det var tv, pc etc som tok tiden. For det er vanlig. Men det går da an å gi lyd fra seg for det da! Har ikke vært noe problem tidligere, såmsyns det er rart. Kan være jeg blir straffet, for det var en lignende episode dagen før... Men da svarte jeg ikke på sms, så han ringte...

Når det gjelder gutten som sa det, så var han selv utro...

Skrevet

Ikke overanalyser.

Annonse
Skrevet

men hvorfor så vanskelig å sende fra seg en sms, når han vet jeg venter...?

Jeg er rimelig enkel sånn, jeg skal bare, bare, bare, og så har jeg glemt det.

• Liker 1
Skrevet

Jorda, vet at det er fort gjort å ikke svare. Det har han sagt selv. Men til kjæresten, etter hun har ringt tilbake 2 ganger og 3 sms (siste i dag) syns ikke det er bare bare da....

Mulig jeg er urimelig, men det får så være.

Skrevet

Joda, skulle det stå :)

Skrevet

Når jeg var ute med noen venner glemte jeg telefonen i bilen.

Hadde rundt 10 ubesvarte og 5 sms`er.

Fort gjort, men såklart er det kjedlig for hun som ikke fikk tak i meg.

Skrevet

Når jeg var ute med noen venner glemte jeg telefonen i bilen.

Hadde rundt 10 ubesvarte og 5 sms`er.

Fort gjort, men såklart er det kjedlig for hun som ikke fikk tak i meg.

Ah... Gutter er så enkle :) tok du deg ikke bryet med å ta kontakt?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...