Gjest PinkLeaf Skrevet 16. februar 2012 #1 Skrevet 16. februar 2012 (endret) Jeg så den sendte ut masse greier i natt, og vil få det bort asap. Jeg har allerede byttet passord, men jeg vet ikke hvor mye det egentlig haar å si..? Edit: Skriveleif Endret 16. februar 2012 av PinkLeaf
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2012 #2 Skrevet 16. februar 2012 Bytt passord (det har du jo gjort). Kjør full sjekk av maskina for å bli kvitt viruset. Og noen tips for fremtiden: ikke ha den på auto-innlogging, men logg inn manuelt hver gang du skal sjekke mailen. Ja, det er litt ekstra pes, men om du får et slikt virus igjen så vil det trolig ikke få sendt så mye spam. Ha også andre mailkontoer og Facebook på manuell innlogging.
Rofl Skrevet 16. februar 2012 #3 Skrevet 16. februar 2012 Bytt passord (det har du jo gjort). Kjør full sjekk av maskina for å bli kvitt viruset. Og noen tips for fremtiden: ikke ha den på auto-innlogging, men logg inn manuelt hver gang du skal sjekke mailen. Ja, det er litt ekstra pes, men om du får et slikt virus igjen så vil det trolig ikke få sendt så mye spam. Ha også andre mailkontoer og Facebook på manuell innlogging. Kan du fortelle meg hvordan det hjelper om du har en key logger type malware som de fleste som stjeler slikt er? Ta og bytt passord på en maskin du vet er trygg. Få maskinen din skannet med et anti malware program. Om du kjenner en geek spør han pent om han vil hjelpe deg for litt penger.
Gjest PinkLeaf Skrevet 16. februar 2012 #4 Skrevet 16. februar 2012 Jeg kjører full skann av maskinen nå, på den jeg alltid bruker. Har et par geeker i familien, venter på svar på facebook Takk for svar
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2012 #5 Skrevet 16. februar 2012 Kan du fortelle meg hvordan det hjelper om du har en key logger type malware som de fleste som stjeler slikt er? Hups, det er jeg klar over, men glemte rett og slett å presisere at det må gjøres på en annen maskin. Du har helt rett
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå