AnonymBruker Skrevet 16. februar 2012 #1 Skrevet 16. februar 2012 Jeg liker en fyr. Han liker meg også. På grunn av diverse ting som kompliserte det hele snakket jeg med han og sa det var best om vi droppa det. Etter det har jeg ikke tenkt på annet enn at jeg tok feil og at alt jeg vil ha er han. Komplikasjonene er fortsatt der. Toget mitt har kanskje gått nå. Sjansen er stor for at dette kommer til å gå på trynet. Men jeg bryr meg ikke. Jeg vil ha han. Jeg vil prøve. Det føles så godt å endelig ha bestemt meg, selv om jeg er redd. Jeg tror jeg har en spennende tid foran meg, på godt og vondt 2
Gjest UngKalven Skrevet 16. februar 2012 #2 Skrevet 16. februar 2012 Du kunne jo skrevet litt mer spesifikt så vi lettere skjønner hva det dreier seg om. Hva var det som kompliserte det hele som gjorde at du ville droppe det? Og hvorfor vil du nå ha han? Lykke til uansett.
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2012 #3 Skrevet 16. februar 2012 Go for it. Den som intet våger intet vinner.
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2012 #4 Skrevet 16. februar 2012 Du kunne jo skrevet litt mer spesifikt så vi lettere skjønner hva det dreier seg om. Hva var det som kompliserte det hele som gjorde at du ville droppe det? Og hvorfor vil du nå ha han? Lykke til uansett. Vel, først og fremst det at vi er i samme vennegjeng, og denne gjengen har tenkt å flytte sammen neste år (vi går på samme universitet). Jeg tenkte tidligere at det ikke ville være verdt forsøket i tilfelle det gikk dårlig og ble rart mellom oss. Nå tenker jeg at det er bedre å prøve og feile enn at vi begge går og er bitre over at vi aldri turte å prøve. Og takk
Fri ulv Skrevet 16. februar 2012 #5 Skrevet 16. februar 2012 Hvis dere skal bo sammen neste år, så ville det kanskje bare vært ett tidsspørsmål før dere hadde begynt å holde på da? Da er det nesten bedre å ha unnagjort nyforelskelsen før alle flytter sammen, for den er mektig iriterende for alle rundt :D
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2012 #6 Skrevet 27. februar 2012 Jeg vil bare fortelle om at denne historien hadde en lykkelig slutt. Angrer ikke et sekund på avgjørelsen jeg tok 1
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2012 #9 Skrevet 27. februar 2012 Jeg vil bare fortelle om at denne historien hadde en lykkelig slutt. Angrer ikke et sekund på avgjørelsen jeg tok Det har gått elleve dager, og du snakker om en "lykkelig slutt"?! Wow. Imponert.
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 27. februar 2012 #10 Skrevet 27. februar 2012 Det har gått elleve dager, og du snakker om en "lykkelig slutt"?! Wow. Imponert. Hvis du legger litt godvilje til så skjønner du sikkert hva hun mener. Regner med hun har snakket med han, og de har bestemt seg for å prøve.
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2012 #11 Skrevet 27. februar 2012 Det har gått elleve dager, og du snakker om en "lykkelig slutt"?! Wow. Imponert. Formulerte meg litt feit. Det ble en lykkelig start på historien Til dere andre; takk 1
Gjest Skrevet 28. februar 2012 #13 Skrevet 28. februar 2012 Formulerte meg litt feit. Det ble en lykkelig start på historien Til dere andre; takk Hahah, klarte ikke å la være å le av det der
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2012 #14 Skrevet 28. februar 2012 Hahah, klarte ikke å la være å le av det der Det skulle ikke være lett det her Haha
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå