Gå til innhold

Hva skjer hvis man player jenter for sex?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter med et litt etisk dilema. Har møtt ei jente jeg har vært på noen dater med som jeg syn er utrolig fin og har sinsykt lyst til å ha sex med. Men jeg vet hun ikke er ONS typen og ikke ligger med folk for sexens skyld. Hun er veldig seriøs og ute etter forhold, og foreløpig har jeg spilt mer betatt enn jeg er. Jeg vil ikke være i et forhold nå, og er egentlig ikke ut etter mer enn sex. Vi har ikke lugget sammen enda, men vi har rota en del og vi kommer nok dit snart. Hun har i hvertfall begynt å sendt meg hjertemeldinger og begynner å legge litt i dette nå. Vi har datet en måned snart og hun vil vente med sex til hun er sikker på at vi går mot et forhold, så derfor har jeg spilt veldig med, men har litt dårlig samvittighet. Men hva skjer hvis jeg player henne og kutter kontakten etter at vi har hatt sex? Jeg tenker at enten får jeg et dytt i en av retningene her som gjør valget enklere for meg, for jeg er litt usikker på om jeg vil fortsette dette. Takk for råd.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke forsett dette!! Hadde det vert meg hadde jeg slått deg ihjel.

Stakkars jente.. Er du klar over hvor slemt det er?

• Liker 23
Skrevet

det som vil skje er at du knuser jentas hjerte. men det gjør deg vel ingenting?

• Liker 21
Skrevet

Om hun er ute etter noe seriøst og du ikke er det så lar du henne være i fred.

Du høres kynisk ut og det er ikke mye sjarmerende.

Finn en jente som tenker som deg.

• Liker 19
Skrevet

Bra dere ikke lugger hverandre, da. :sjenert:

Neida, joda. Du kan selvfølgelig playe henne. Konsekvensene vil trolig bli at hun blir knust og du får ikke mye mer enn et par ligg. Dersom du driter i at hun blir lei seg, kan du tenke på neste konsekvens, som antageligvis vil bli at hun forteller alle veninnene sine hvor slem du var, og du får aldri ligge med noen av dem heller. Kanskje får du enda en sånn sjanse, og sårer du også denne jenta er mulighetene store for at du med dårlig rykte x2 vil bli hatet av alle jentene i byen, og du må til en annen by for å få deg et ligg.

Dette vil dermed fortsette i de andre byene helt til du må rømme landet for å få deg noe.

Nei, men virkelig. Hvis hun ikke er ONS-typen blir det bare feil. Da kan du enten ta deg en runk eller kjøpe deg noe. Evt finne ei jente som er keen på ONS. Finnes mange av dem, og.

Hvorfor vil du ikke bli sammen med henne, da?

Er forresten bra at tenker deg om før du gjør noe. Litt respekt i det. :)

• Liker 12
Gjest UngKalven
Skrevet

Finn en jente som tenker som deg.

Uhm...

Skrevet

Uhm...

Ts skriver at han ikke er klar for et forhold og er bare ute etter sex.

Da bør han finne en dame som har det på samme måten.

Jeg er ikke sikker på hva du mener med Uhm.... Kalven. :)

• Liker 10
Skrevet

Bra dere ikke lugger hverandre, da. :sjenert:

Neida, joda. Du kan selvfølgelig playe henne. Konsekvensene vil trolig bli at hun blir knust og du får ikke mye mer enn et par ligg. Dersom du driter i at hun blir lei seg, kan du tenke på neste konsekvens, som antageligvis vil bli at hun forteller alle veninnene sine hvor slem du var, og du får aldri ligge med noen av dem heller. Kanskje får du enda en sånn sjanse, og sårer du også denne jenta er mulighetene store for at du med dårlig rykte x2 vil bli hatet av alle jentene i byen, og du må til en annen by for å få deg et ligg.

Dette vil dermed fortsette i de andre byene helt til du må rømme landet for å få deg noe.

Nei, men virkelig. Hvis hun ikke er ONS-typen blir det bare feil. Da kan du enten ta deg en runk eller kjøpe deg noe. Evt finne ei jente som er keen på ONS. Finnes mange av dem, og.

Hvorfor vil du ikke bli sammen med henne, da?

Er forresten bra at tenker deg om før du gjør noe. Litt respekt i det. :)

Men det får jeg jo ikke om jeg går inn i et forhold med henne heller. Og jeg har ikke møtt venninnene hennes, men fra fb og merke ser ingen av dem spesielt fine ut.

Det er litt det da at jeg ikke har lyst til å såre henne, men samtidig har jeg så utrolig lyst å ligge med henne. Hun ser utrolig bra ut, en prefect ten omtrent.

Jeg vil ikke bli sammen med henne fordi jeg ikke vil forplikte meg til noen enda. Personlighesmessig er hun heller ikke min type. Hun er litt rolig og stille og liker seg best hjemme, mens jeg er aktiv og trenger å finne på noe hele tiden.

Jeg vet liksom ikkehelt hv jegskal gjøre, klarerliksom ikkese at hun skal bli helt knust heller. Så lenge har vi jo ikke kjent hverandre.

Skrevet

Helt alvorlig.... Vil du virkelig knuse og såre en jente for å tilfredsstille deg selv med sex? Du burde hatt kjempe dårlig samvittighet, for dette er direkte stygt. Jeg synes du skal forklare henne at ikke er ute etter noe seriøst. Huff, slike som deg gjør meg oppgitt...

• Liker 16
Gjest UngKalven
Skrevet

Ts skriver at han ikke er klar for et forhold og er bare ute etter sex.

Da bør han finne en dame som har det på samme måten.

Jeg er ikke sikker på hva du mener med Uhm.... Kalven. :)

Vel, det er jo nesten umulig å finne en jente som tenker på samme måte som TS. Ikke at TS er veldig spesiell, men gutter og jenter er grunnleggende forskjellige på disse områdene. Det er ikke bare å finne en jente som bare vil ha sex.

Skrevet

Helt alvorlig.... Vil du virkelig knuse og såre en jente for å tilfredsstille deg selv med sex? Du burde hatt kjempe dårlig samvittighet, for dette er direkte stygt. Jeg synes du skal forklare henne at ikke er ute etter noe seriøst. Huff, slike som deg gjør meg oppgitt...

Hvor knust kan man bli av et så kort bekjentskap liksom?

Skrevet

Og når jeg først har spilt med så lenge blir hun vel ikke noe mindre knust om jeg bare avbryter nå før vi har sex? har vi sex får hun og i minste noe ut av det.

Skrevet

Men det får jeg jo ikke om jeg går inn i et forhold med henne heller. Og jeg har ikke møtt venninnene hennes, men fra fb og merke ser ingen av dem spesielt fine ut.

Det er litt det da at jeg ikke har lyst til å såre henne, men samtidig har jeg så utrolig lyst å ligge med henne. Hun ser utrolig bra ut, en prefect ten omtrent.

Jeg vil ikke bli sammen med henne fordi jeg ikke vil forplikte meg til noen enda. Personlighesmessig er hun heller ikke min type. Hun er litt rolig og stille og liker seg best hjemme, mens jeg er aktiv og trenger å finne på noe hele tiden.

Jeg vet liksom ikkehelt hv jegskal gjøre, klarerliksom ikkese at hun skal bli helt knust heller. Så lenge har vi jo ikke kjent hverandre.

Du kunne jo fortalt henne det? Kjæresten min sa sånn cirka det samme til meg for noen år siden (at han bare var keen på sex) og jeg spilte med. Han trengte egentlig bare en bekreftelse på at jeg ikke prøvde å "fange" han. Jeg sluttet å tenke på følelsene mine for en stund, nøt sexen og plutselig var han forelsket i meg. Hehe.

Hvis hun er så forelsket i deg som du tenker, tror jeg hun vil prøve å være med deg uansett, men da er det bedre at du allerede har fortalt henne hva du er ute etter. Så naive kan unge jenter være :)

• Liker 2
Skrevet

Hvor knust kan man bli av et så kort bekjentskap liksom?

Tydeligvis liker hun deg såpass at hun faktisk vil inngå et forhold med deg, eller tenkt tanken i allefall. Og da må hun like deg ekstremt godt!

Selv har jeg datet en gutt i litt over 1 mnd, og jeg tenker forhold, og heldigvis gjør han også det. Hadde han gjort det som du har tenkt til, så hadde i allefall jeg vært deppa i flere uker. Men det er meg da.

• Liker 6
Skrevet

Du kunne jo fortalt henne det? Kjæresten min sa sånn cirka det samme til meg for noen år siden (at han bare var keen på sex) og jeg spilte med. Han trengte egentlig bare en bekreftelse på at jeg ikke prøvde å "fange" han. Jeg sluttet å tenke på følelsene mine for en stund, nøt sexen og plutselig var han forelsket i meg. Hehe.

Hvis hun er så forelsket i deg som du tenker, tror jeg hun vil prøve å være med deg uansett, men da er det bedre at du allerede har fortalt henne hva du er ute etter. Så naive kan unge jenter være :)

Men du missforstår her. En ting er at jeg ikke er forelsket, det andre er at jeg heller ikke ØNSKER å være forelsket. Jeg vil ikke ha følelser for henne og jeg vil ikke i et forhold med henne, og selv om jeg hadde fått følelser for henne ville jeg oversett dem fordi jeg ikke vil binde meg til noen enda.

Skrevet

Tydeligvis liker hun deg såpass at hun faktisk vil inngå et forhold med deg, eller tenkt tanken i allefall. Og da må hun like deg ekstremt godt!

Selv har jeg datet en gutt i litt over 1 mnd, og jeg tenker forhold, og heldigvis gjør han også det. Hadde han gjort det som du har tenkt til, så hadde i allefall jeg vært deppa i flere uker. Men det er meg da.

For å være ærlig, det takler du. Noen uker er ikke mye i det store bildet.

Takk for hjelpen folkens. Tror jeg finner ut av dette nå.

Gjest UngKalven
Skrevet

Og når jeg først har spilt med så lenge blir hun vel ikke noe mindre knust om jeg bare avbryter nå før vi har sex? har vi sex får hun og i minste noe ut av det.

Your that good, ha?

Hun blir minst knust om du forteller henne at du ikke er interessert i et forhold, og samtidig påpekeker at du respekterer henne nok til ikke å fortsette for å ha sex, som du jo hadde veldig lyst til.

• Liker 8
Skrevet

For å være ærlig, det takler du. Noen uker er ikke mye i det store bildet.

Takk for hjelpen folkens. Tror jeg finner ut av dette nå.

Greit. Du kan enten å drive det spillet du holder på med, og bli en DRITTSEKK. Eller du kan være oppriktig med henne, og være ÆRLIG.

Tenk på hvordan hun vil føle seg etterpå, såret, vemmelig, hat, nedsatt selvtillit, trist og ikke minst brukt. Fordi DU gav forhåpninger til at det kunne bli noe. Tenk over det, håper du føler litt dårlig samvittighet over tankegangen din. For du har jo faktisk tenkt å bruke en jente, via hennes følelser.

• Liker 10
Skrevet

Greit. Du kan enten å drive det spillet du holder på med, og bli en DRITTSEKK. Eller du kan være oppriktig med henne, og være ÆRLIG.

Tenk på hvordan hun vil føle seg etterpå, såret, vemmelig, hat, nedsatt selvtillit, trist og ikke minst brukt. Fordi DU gav forhåpninger til at det kunne bli noe. Tenk over det, håper du føler litt dårlig samvittighet over tankegangen din. For du har jo faktisk tenkt å bruke en jente, via hennes følelser.

Jeg tenker at tiden leger alle sår, og at så fin som hun ser ut finner hun raskt en ny. Takker for ditt innspill dog. laters.

Gjest UngKalven
Skrevet

Jeg tenker at tiden leger alle sår, og at så fin som hun ser ut finner hun raskt en ny. Takker for ditt innspill dog. laters.

Hvor gammel er du?

"Tiden leger alle sår" er en ganske dårlig unnskyldning for å gjøre noe som ikke er bra.

• Liker 8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...