Gjest Trulselinemor Skrevet 7. januar 2004 #1 Skrevet 7. januar 2004 Er det noen som vet hvorfor en har statisk hår? Mitt hår har vært slik lenge, men jeg vet ikke hvorfor. Det er pyton.
Kame Skrevet 7. januar 2004 #2 Skrevet 7. januar 2004 Det er vinter, og tørr luft. Forklaringen innebærer nok elektriske partikler, men jeg har fortrengt naturfagskunnskapene mine. Jeg bruker KMS sin "Silker" - en spray som ikke er klissete eller fet. Fungerer fint.
Orthia Skrevet 7. januar 2004 #3 Skrevet 7. januar 2004 Tørr vinterluft gir fort statisk hår, ja. Kunstmaterialer i klær gjør det ikke akkurat bedre. Det finnes visstnok både shampoo og balsam som skal hjelpe på statisk hår. Kan desverre ikke anbefale noen merker - men kanskje noen andre kan?
Gjest Seleena Skrevet 11. januar 2004 #4 Skrevet 11. januar 2004 eg kan ikkje anbefale shampo-merker fordi det anheng jo sjølvsagt kva merke nettopp ditt hår treng. Sjølv brukar eg den raude elvital + ein fuktighetskrem som eg smører med tynt lag opp på håret. Det hjelp for meg! Spør ein frisør..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå