Miracl3 Skrevet 7. januar 2004 #1 Skrevet 7. januar 2004 Hvor kan jeg kjøpe dette ? Er det noen som selger det online ? Jeg har lett over alt i den lille byen min , men finner ingenting.
Gjest Myumi Skrevet 7. januar 2004 #2 Skrevet 7. januar 2004 Spar kjeden selger kaffepods fra Grand Roberta.
chimp Skrevet 7. januar 2004 #3 Skrevet 7. januar 2004 Fikk kjøpt på det store supermarkedet på Ski-senteret! Husker ikke hva det heter i farta...-
Gjest Myumi Skrevet 7. januar 2004 #4 Skrevet 7. januar 2004 Hvis du går til www.google.com og skriver *espresso pods i søkefeltet får du opp online butikker som selger slike.
Miracl3 Skrevet 7. januar 2004 Forfatter #5 Skrevet 7. januar 2004 Hvis du går til www.google.com og skriver *espresso pods i søkefeltet får du opp online butikker som selger slike.ehhhh er stort sett bare i utlandet det da vettuu
Gjest Myumi Skrevet 7. januar 2004 #6 Skrevet 7. januar 2004 ehhhh er stort sett bare i utlandet det da vettuu Mange av butikkene sender jo over hele verden .... Hallo???
Miracl3 Skrevet 7. januar 2004 Forfatter #7 Skrevet 7. januar 2004 Mange av butikkene sender jo over hele verden .... Hallo??? Prisene på porto er litt vell stive noen steder da
Gjest Myumi Skrevet 7. januar 2004 #8 Skrevet 7. januar 2004 Prisene på porto er litt vell stive noen steder da Er det argumentet ditt?
Gjest Diva i.i. Skrevet 8. januar 2004 #9 Skrevet 8. januar 2004 Hva med Meny / Ultra etc. De større butikk-kjedene ? Jeg har i allefall sett pods fra Illy der. Minns og å ha sett espressopods på Jernia ( dette var på Sandvika Storsenter ). Verdt å sjekke ut ? Evt se om nettsidene leverer til Norge - mange gjør det.
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 8. januar 2004 #10 Skrevet 8. januar 2004 *kremt* pods? :oops: Espresso skjønner jeg... men hva er pods?
Gjest Diva i.i. Skrevet 8. januar 2004 #11 Skrevet 8. januar 2004 Det er små "puter" eller "poser" med espresso ( ferdig presset ) -> porsjonspakninger. Det er mange espressomaskiner som er laget spesielt for disse, og det er også noen som har for både løs kaffe og pods. Jeg er litt skeptisk til pods, jeg synes de er endel dyrere enn løs espresso...
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 8. januar 2004 #12 Skrevet 8. januar 2004 O - takk for opplysningen Bruker bare løs espresso i min maskin jeg.
Diva Skrevet 8. januar 2004 #13 Skrevet 8. januar 2004 Jeg og. Men så er jeg ikke så sikker på at denne vi har tar pods. Det er forskjell på "filteret" / "traktern" eller hva jeg nå skal kalle det,- i allefall der du har i espressoen og slider den inn på maskinen,- de for pods er gjerne flatere og mindre, mens de til løs espresso er mer "romslige".... Tror jeg skal ta et kurs i kaffe-terminologi, dette ble veldig knotete En av de mer stilige espressomaskinene som er, tar bare pods, og det er jeg litt snurt for... Men, vi får se - når jeg får råd, om det blir noen hinder..... Her er den for øvrig i "soloversjon".
Gjest sveinung Skrevet 12. juli 2008 #14 Skrevet 12. juli 2008 Sjekk www.Kaffepuder.dk men husk å ikke bestille for mer enn 200 nok. da må du fortolle. Det kommer et forsendelses gebyr på rundt 110 DKK. Har bestillt flere ganger og de har mange gode kaffesorter.
Gjest Gjest_Marianne_* Skrevet 24. oktober 2008 #15 Skrevet 24. oktober 2008 Hvor kan jeg kjøpe dette ? Er det noen som selger det online ? Jeg har lett over alt i den lille byen min , men finner ingenting.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå