Blondyp Skrevet 15. februar 2012 #1 Skrevet 15. februar 2012 Må gjøre ferdig 2. året mitt på vgs. men har kjøpt leilighet til 1,2 mill, så har ett huslån og andre utgifter med min samboer. Så nå lurer jeg på om det er noen her som har gått skole og hatt lån som skal betales, hvor mye må det jobbes? etter det veldig tungt ? Er det noe stipend jeg kan søke om? Bor i gangavstand fra skolen . Takker for svar
LovelyMonroe Skrevet 16. februar 2012 #3 Skrevet 16. februar 2012 Går du PÅ skolen? eller er det alle fagene(hele året) som privatist ? Hvor gammel er du?
Gjest Kaxxy Skrevet 16. februar 2012 #4 Skrevet 16. februar 2012 Må gjøre ferdig 2. året mitt på vgs. men har kjøpt leilighet til 1,2 mill, så har ett huslån og andre utgifter med min samboer. Så nå lurer jeg på om det er noen her som har gått skole og hatt lån som skal betales, hvor mye må det jobbes? etter det veldig tungt ? Er det noe stipend jeg kan søke om? Bor i gangavstand fra skolen . Takker for svar Hva med å finne det ut FØR du kjøper en leilighet til 1,2 mill i studietiden?
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2012 #5 Skrevet 16. februar 2012 Du kan søke stipend, siden du ikke bor med foreldrene dine. Men det kommer an på hvor langt unna de du bor på om du evt får stipend.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå