AnonymBruker Skrevet 15. februar 2012 #1 Skrevet 15. februar 2012 Noen som går master her som kan forklare litt mere spesifikt hvordan det er? Oppmøte? Hektisk? Forelesninger? Vanskelig(seff, kommer an på hva slags studier)? Er det lurt med å ta 2 bachelor grader eller en bachelor og så master!?
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2012 #2 Skrevet 15. februar 2012 Jeg tror du får bedre svar dersom du skriver noe om hvilket fagfelt det gjelder. Masterstudier er veldig forskjellige. Jeg tror for øvrig at det i de fleste tilfeller vil lønne seg med en master i stedet for to bachelor-grader.
Anglofil Skrevet 15. februar 2012 #3 Skrevet 15. februar 2012 Kommer an på hvilket masterstudie du tenker på. Jeg tar nå en master i engelsk, og har forelesninger to ganger i uken. De er ikke obligatoriske, men fordi vi er svært få legges det godt merke til hvis noen er borte. Det er mye å lese, det er det, det er helt andre krav og forventninger enn det var da jeg gikk bachelor. I perioder er det tøft, men det går på et vis. Siden jeg studerer engelsk er det ganske mye lesestoff, spesielt fordi jeg både har en litteraturdel og lingvistikk/språkdel. Vil si det er rimelig hektisk, samtidig så får jeg til å jobbe 50% (skulle dog gjerne ha jobbet mindre ved siden av studiene, det blir tøffere og tøffere). Mvh Yvonne
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2012 #4 Skrevet 16. februar 2012 Takk for svar dere! :D Tenker master innen kultur/media eller utviklingstudier..
Glynis Skrevet 17. februar 2012 #6 Skrevet 17. februar 2012 Du vil få bedre svar hvis trådtittelen din er relevant til hva du spør om. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå