Gå til innhold

Den beste boken du har lest

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den aller beste boken jeg har lest må bli... Prinsessen av Jean.P Sasson. En nydelig og grusom bok på samme tid og jeg klarte så vidt å legge fra meg boken.

Nå er jeg spent på deres nummer.1 bok :popcorn:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sirkusbarn av John Irving. Min første Irving-bok, så jeg visste overhodet ikke hva jeg kunne forvente meg. Passet utrolig godt inn som backpackerbok.

• Liker 1
Skrevet

The Remains of the Day av Kazuo Ishiguro er min absolutte favoritt.

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

"Dass Kapital" av Karl Marx. Meget fengende og gripende. Den ga meg et helt nytt syn på samfunnet og politikk. Jeg føler jeg forstår mer av hvordan samfunnet fungerer. Men tung å lese.

Skrevet

Extremely loud and incredibly close :rodmer:

Skrevet

Herregud, for et vanskelig valg.. er så mange jeg har lyst å skrive opp...

Men jeg trooor jeg ender opp på David Copperfield av Charles Dickens... Tror jeg :fnise:

Gjest uAnonymBruker
Skrevet

Jeg har ingen fancy avansert voksenbok som ultimat favoritt, min favorittbok noen sinne er Dustene av Roald Dahl, det er nok den boken jeg har lest flest ganger gjennom livet :rodmer:

Skrevet

* Noterer bøker opp på må-lese listen min * :fnise:

Skrevet

Fahrenheit 451

(første jeg kom på... er jo egentlig en umulig oppgave å skulle plukke bare én bok)

Gjest Badabing
Skrevet

"Dass Kapital" av Karl Marx. Meget fengende og gripende. Den ga meg et helt nytt syn på samfunnet og politikk. Jeg føler jeg forstår mer av hvordan samfunnet fungerer. Men tung å lese.

Er den fin som litt ekstra lektyre om man tar samfunnsøkonomi?

Skrevet

The kiterunner (drageløperen på norsk) av Khaled Hosseini! :rodmer:

• Liker 2
Skrevet

1984 av George Orwell

Min favorittbok også.

Skrevet

Det er jo et umulig spørsmål å svare på egentlig, men i dag blir svaret:

The Go-Away Bird, skrevet av Warren FitzGerald

Det er den mest grusomme og den beste boka jeg har lest, og den gjorde et dypt inntrykk på meg.

Skrevet

"Tirsdager med Morrie" av Mitch Albom

Skrevet

Freedom av Jonathan Franzen.

Jeg har lest mye i min tid, deriblant veldig mange kanoniserte verker. Men jeg har aldri vært så oppslukt som da jeg leste Freedom.

Gjest Kevlarsjäl
Skrevet

Hitch Huikers guide to the galaxy er nok favorittbøkene mine. Kan plukke dem opp når som helst og lese dem!

• Liker 2
Skrevet

Vanskelig valg..

Tror jeg sier Kompani Orheim av Tore Renberg. Det e en bok som gjorde inntrykk på meg i lang tid etterpå og jeg måtte tørke tårene etter å ha lest den ferdig.

Skrevet

Bildet av Dorian Gray av Oscar Wilde. Lest den mange ganger og vet ikke om noen annen bok med så mange gullkorn og berømte sitater.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...