Gjest badeand1 Skrevet 15. februar 2012 #1 Skrevet 15. februar 2012 serien er ca 8 år gammel. Kanskje eldre, og den gikk på NRK. (tror jeg) Handler om ei tenåringsjente som kan prate med hvaler. Og hun kan puste under vann. I tillegg blir hun dårlig når hun ikke har vært i kontakt med vann på en stund. Hun er blond og egentlig ganske pen. Hun svømmer litt rart også. Sånn som delfiner med armene ned langs siden og i "bølgete" bevegelser. Hun blir kjent med to gutter som bor under vann i et "hus" (?) Den ene gutten er lav med krøllete lyst hår og den andre er litt høyere med mørkt hår. (trooor jeg) Engelsk serie. Noen som vet?
Rainbow Skrevet 15. februar 2012 #3 Skrevet 15. februar 2012 Jeg husker den, men den er vel australsk? Var det "H20 - just add water?" Ikke sikkert jeg har rett, men. Så innom den noen få ganger, og husker det var en ungdomsserie, der en av dem var havfrue innimellom. ?
Gjest badeand1 Skrevet 15. februar 2012 #4 Skrevet 15. februar 2012 Ocean Girl? Omgomg JA! =D Thank juu!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå