Gjest Anonymous Skrevet 7. januar 2004 #1 Del Skrevet 7. januar 2004 Noen som vil hjelpe meg å finne hjemmesiden til sko-uno?har lett, men finner ikke noe synes det virker rart at de ikke har noen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandra Skrevet 7. januar 2004 #2 Del Skrevet 7. januar 2004 Det er ikke alle skobutikker (om det er en skobutikk da ) som har hjemmeside, iallfall ikke de private. Men nå kjenner jo ikke jeg sko-uno da. Om det er et skomerke kan flere skobutikker ha dette merket i butikken sin. Søkte på google og fant flere treff, men gikk ikke inn på sdene.. Søk å sko-uno i gåsetegn (" ...") Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandra Skrevet 7. januar 2004 #3 Del Skrevet 7. januar 2004 OOps :o heisann virket som om det var biler du ville ha, ikke sko. Og da beklager jeg i såfall. Men Sko uno finnes det mange filmer og bilder og sånt av på nettet iallfall... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 8. januar 2004 #4 Del Skrevet 8. januar 2004 Hei! Takk for at du prøvde å hjelpe meg. Det er skobutikken sko-uno jeg leter etter, ikke biler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Atle S. Skrevet 23. april 2008 #5 Del Skrevet 23. april 2008 Vet ikke om Sko UNO har butikk i Norge, men www.skouno.se er det beste tipset jeg har. Skal dit og kjøpe mygg-sko i sommer :D Butikk i Stockholm, såvidt jeg ser. Håper det hjalp litt. Hilse Atle S. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå