Linnie Skrevet 22. mai 2002 #1 Del Skrevet 22. mai 2002 Jeg blir så frustrert, jeg er 22 år, og har begynnt å få skikkleig uren hud på ryggen og overarmene... Dette er et problem for meg, kan bla. ikke gå i singlet, noe som hører med til denne årstiden.... heller ikke kjoler som er utringet eller noe "party" klær som ikke har høy hals og lange armer... Noen som har noen råd mot dette??? hva skal jeg gjøre? Dette er virkelig et problem for meg, og det går faktisk utover slevtilliten min!!!! Føler meg rett og slett ekkel!!!!12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ivanka Skrevet 23. mai 2002 #2 Del Skrevet 23. mai 2002 prøv å vaske med dermalogica anti-bac skin wash i dusjen hver dag. unngå plagg av syntetiske fibre. smør på basiron fra apoteket etter dusj, men sørg for at du ikke får våt basiron på klærne, siden det vil lage flekker du ikke får bort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 23. mai 2002 #3 Del Skrevet 23. mai 2002 Vask rygg og skuldre ETTER at du har brukt balsam. Unngå potetgull og cola.12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Turte Skrevet 24. mai 2002 #4 Del Skrevet 24. mai 2002 Jeg har hørt at det er effektivt å smøre på sitron, la det virke litt og skylle av. Et billig alternativ i alle fall, men det klør..12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ivanka Skrevet 24. mai 2002 #5 Del Skrevet 24. mai 2002 ragnhild har helt rett i at du bør vaske rygg og skuldre etter at du har skylt ut hårbalsam. de samme ingrediensene som gjør håret mykt og blankt er også egnet til å gjøre huden kvisete. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linnie Skrevet 27. mai 2002 Forfatter #6 Del Skrevet 27. mai 2002 Takk for alle svar!!! Jeg får prøve dette, for det er ikke gøy å se sånn ut!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest 0 Skrevet 27. mai 2002 #7 Del Skrevet 27. mai 2002 Jeg vil bare si at det virkelig hjelper å vaske skuldre å rygg etter å ha brukt balsam! Jeg har sliti med dette i alle år og jeg har alltid brukt mye balsam. Den siste uka har jeg huska å ta en omgang med såpa etter å ha skyldt ut balsamen og jeg er mye bedre! Har kanskje maks en eller to kviser! Absolutt verdt å prøve!12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå