Gå til innhold

uren hud på rygg

Linnie

Anbefalte innlegg

Jeg blir så frustrert, jeg er 22 år, og har begynnt å få skikkleig uren hud på ryggen og overarmene... Dette er et problem for meg, kan bla. ikke gå i singlet, noe som hører med til denne årstiden.... heller ikke kjoler som er utringet eller noe "party" klær som ikke har høy hals og lange armer... Noen som har noen råd mot dette??? hva skal jeg gjøre? Dette er virkelig et problem for meg, og det går faktisk utover slevtilliten min!!!! Føler meg rett og slett ekkel!!!!12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

prøv å vaske med dermalogica anti-bac skin wash i dusjen hver dag. unngå plagg av syntetiske fibre. smør på basiron fra apoteket etter dusj, men sørg for at du ikke får våt basiron på klærne, siden det vil lage flekker du ikke får bort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vask rygg og skuldre ETTER at du har brukt balsam. Unngå potetgull og cola.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hørt at det er effektivt å smøre på sitron, la det virke litt og skylle av. Et billig alternativ i alle fall, men det klør..12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ragnhild har helt rett i at du bør vaske rygg og skuldre etter at du har skylt ut hårbalsam. de samme ingrediensene som gjør håret mykt og blankt er også egnet til å gjøre huden kvisete.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for alle svar!!! icon_smile.gif Jeg får prøve dette, for det er ikke gøy å se sånn ut!!!! icon_frown.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjest 0

Jeg vil bare si at det virkelig hjelper å vaske skuldre å rygg etter å ha brukt balsam! Jeg har sliti med dette i alle år og jeg har alltid brukt mye balsam. Den siste uka har jeg huska å ta en omgang med såpa etter å ha skyldt ut balsamen og jeg er mye bedre! Har kanskje maks en eller to kviser! Absolutt verdt å prøve!12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...