Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser nå på videre utdanning etter fullført vgs og et år på fhs (+ enkeltemne på universitet). Men vil være sikker denne gangen, da det viste seg at forige valg var feil. Derfor vil jeg gjerne være forberedt. Er det noen som har noen tips til veiledningssentere/karrieresentere/rådgiving i Osloområdet? Vet om Papirbredden i Drammen. Dette er jo til og med en gratis tilbud! Men så på noe som kanskje lå litt nærmere...

Så: tips om steder man kan få en å kaste ball med og som kan litt? tips om nettsteder? tips om yrkestester (IKKE de på nav. Gir meg ingenting). Vet jo litt om hva som er interessene, men hvordan ta dette videre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ser nå på videre utdanning etter fullført vgs og et år på fhs (+ enkeltemne på universitet). Men vil være sikker denne gangen, da det viste seg at forige valg var feil. Derfor vil jeg gjerne være forberedt. Er det noen som har noen tips til veiledningssentere/karrieresentere/rådgiving i Osloområdet? Vet om Papirbredden i Drammen. Dette er jo til og med en gratis tilbud! Men så på noe som kanskje lå litt nærmere...

Så: tips om steder man kan få en å kaste ball med og som kan litt? tips om nettsteder? tips om yrkestester (IKKE de på nav. Gir meg ingenting). Vet jo litt om hva som er interessene, men hvordan ta dette videre?

Fortell oss hva som er interessene: studiemessig og jobmessig. Da kan vi gi bedre råd. :)

Skrevet

Jeg ser på prosjektledelse, men er jo på en måte litt disse tingene jeg vil ha litt svar på. Skårer høyt på samfunnsspørmål, kultur og estetikkfag på interessetester. Men som sagt; er jo først og fremst noen å snakke med om hva som kanskje kunne passe for meg.

Har tidligere vært revysjef, redaktør i årbok etc etc og synes slike prosjekter er utrolig morsomt. Det tar all min tid og energi, men jeg elsker det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...