Gjest cybergirl Skrevet 15. februar 2012 #1 Skrevet 15. februar 2012 det er nesten litt synd på pene jenter fordi de er så pene at ingen mann tør å snakke til de. Hvorfor er det sånn, en blir jo utelatt bare fordi man ser utrolig pen ut! Hvordan kan noen være redde for pene mennesker? 1
Gjest ms_kwang Skrevet 15. februar 2012 #2 Skrevet 15. februar 2012 Kanskje de er redde for å bli avvist, de tror kanskje at hun er for pen for dem?
Curlyme Skrevet 15. februar 2012 #3 Skrevet 15. februar 2012 Hva er det med alle disse "pen" trådene. Jeg kjenner mange veldig pene mennesker og mennene prater like mye til dem som alle oss andre. 6
otilie Skrevet 15. februar 2012 #4 Skrevet 15. februar 2012 haha jeg ser det heller litt omvendt... vil ikke si jeg er stygg, og folk sier jeg er pen. Og det er maaange gutter som snakker til meg og vil flørte.
Gjest NozMonster Skrevet 15. februar 2012 #5 Skrevet 15. februar 2012 (endret) kanskje ikke mennene synes de er pene da, selvom jenta tydeligvis synes det selv? ...kanskje ikke jenta er så pen som hun tror selv mener jeg! Endret 15. februar 2012 av NozMonster 8
Viljaa Skrevet 15. februar 2012 #6 Skrevet 15. februar 2012 Så svart/hvitt er det virkelig ikke. Jeg kjenner da visselig mange jenter som er pene, men som også blir snakket til. Hvorvidt det er enkelt å snakke med folk en ikke kjenner kommer jo an på hva slags utstråling personen har, og hvor god kjemi det er mellom de som møtes. 1
Gjest cybergirl Skrevet 15. februar 2012 #7 Skrevet 15. februar 2012 Kanskje de er redde for å bli avvist, de tror kanskje at hun er for pen for dem? men hvorfor kan de ikke snakke til henne engang, bare ha en vanlig samtale, uten å skulle oppnå noe annet? 1
Gjest cybergirl Skrevet 15. februar 2012 #8 Skrevet 15. februar 2012 Hva er det med alle disse "pen" trådene. Jeg kjenner mange veldig pene mennesker og mennene prater like mye til dem som alle oss andre. det har ikke jeg erfart..
en'krone Skrevet 15. februar 2012 #9 Skrevet 15. februar 2012 Sånn er det da for "mindre pene" jenter også, men de oppretter aldri sånne klagetråder. Jeg syns det er litt fasinerende hvordan pene folk mener det bør ligge en slags automatikk bak det at å få kontakt. 5
Gjest cybergirl Skrevet 15. februar 2012 #10 Skrevet 15. februar 2012 som en arb. kollega sa så mente han at små, lubne, ikke så pene jenter var de man snakket normale samtaler med, mens utseendemessig pene jenter knullet man. jeg ble så irritert! 2
Gjest Hard Ride Skrevet 15. februar 2012 #11 Skrevet 15. februar 2012 De pene jentene er jo ofte kun interessert i de kjekkeste guttene, så de er jo selvsagt utenfor rekkevidde for de fleste.
Gjest NozMonster Skrevet 15. februar 2012 #12 Skrevet 15. februar 2012 jenter som strutter selvtillitt/veit at de er deilige har kanskje en holdning som mange ikke liker? ..selv har jeg erfart at slike jenter ikke eier selvironi, og personer som mangler det er kjipe å være rundt synes jeg..kanskje gutta også er enige i det? 5
Gjest Passing by Skrevet 16. februar 2012 #13 Skrevet 16. februar 2012 Hva er det med alle disse "pen" trådene. Jeg kjenner mange veldig pene mennesker og mennene prater like mye til dem som alle oss andre. Enig med deg, kjenner flere pene jenter og det ser ikke ut til at utseendet hindrer noen i å prate med dem.
Gjest Passing by Skrevet 16. februar 2012 #14 Skrevet 16. februar 2012 som en arb. kollega sa så mente han at små, lubne, ikke så pene jenter var de man snakket normale samtaler med, mens utseendemessig pene jenter knullet man. jeg ble så irritert! Sier igrunnen mest om kollegaen din det.. Vi har et par nydelige jenter her på jobben, og mannfolka her har like normale samtaler med dem som med oss andre. 3
Curlyme Skrevet 16. februar 2012 #15 Skrevet 16. februar 2012 det har ikke jeg erfart.. Kommer vel ann på din oppførsel. Er du overlegen og utståler det så vil nok ikke mange prate med deg. Jeg har en slik på jobben, hun er derimot ikke pen, men utståler en slags negativ energi og henne gidder jeg aldri å prate med hvis jeg ikke må. Så er det en som bare er helt nydelig og hun snakker mennene og damene med hele tiden fordi hun oppfører seg normalt. 1
Gjest NozMonster Skrevet 16. februar 2012 #16 Skrevet 16. februar 2012 Kommer vel ann på din oppførsel. Er du overlegen og utståler det så vil nok ikke mange prate med deg. Jeg har en slik på jobben, hun er derimot ikke pen, men utståler en slags negativ energi og henne gidder jeg aldri å prate med hvis jeg ikke må. Så er det en som bare er helt nydelig og hun snakker mennene og damene med hele tiden fordi hun oppfører seg normalt. nettopp og da går det jo mer på personlighet, enn utseende!
DUX Skrevet 17. februar 2012 #17 Skrevet 17. februar 2012 Jeg kjenner ei jente man kan definere som meget pen. Hun har jobbet som bl.a modell i både Norge og utlandet. Dessuten er hun smart (har bra utdannelse), morsom, flink til å lage mat, sporty etc. Drømmedama i noens øyne. Hun kan man ha en helt normal samtale med, og hun er ikke ei sånn som 'kun ser etter kjekke gutter', til tross for at hun ser bra ut. Noen ganger kommer det folk og prater til henne ute, men dette er som regel de fulleste og mest sleskete mennene. Sjelden noen jordnære skikkelige menn tør å ta kontakt, men det hender. Hun er veldig hyggelig med alle, uansett hvordan de ser ut. Og når de har begynt å snakke med henne, så blir de rimelig overrasket over hvor jordnær hun faktisk er! Har også ei bekjent som ser helt vanlig ut, søt og snill jente. Hun derimot, er veldig kresen på hvem hun snakker med, og vil helst kun prate med menn som har samme utdannelse som henne selv. Syns folk må slutte å dra mennesker under en kam, da det finnes forskjellige folk over alt. Finnes sikkert mange pene mennesker som er både overfladiske og mange pene mennesker som er snille. Men disse egenskapene gjelder også de som ser litt mer vanlige ut. Problemet er bare at når noen som skiller seg litt ut har slike negative egenskaper, så reagerer man mer på dem, men det betyr ikke at det er så svart/hvitt.
Gjest Hard Ride Skrevet 17. februar 2012 #18 Skrevet 17. februar 2012 Jeg kjenner ei jente man kan definere som meget pen. Hun har jobbet som bl.a modell i både Norge og utlandet. Dessuten er hun smart (har bra utdannelse), morsom, flink til å lage mat, sporty etc. Drømmedama i noens øyne. Hun kan man ha en helt normal samtale med, og hun er ikke ei sånn som 'kun ser etter kjekke gutter', til tross for at hun ser bra ut. Noen ganger kommer det folk og prater til henne ute, men dette er som regel de fulleste og mest sleskete mennene. Sjelden noen jordnære skikkelige menn tør å ta kontakt, men det hender. Hun er veldig hyggelig med alle, uansett hvordan de ser ut. Og når de har begynt å snakke med henne, så blir de rimelig overrasket over hvor jordnær hun faktisk er! Har også ei bekjent som ser helt vanlig ut, søt og snill jente. Hun derimot, er veldig kresen på hvem hun snakker med, og vil helst kun prate med menn som har samme utdannelse som henne selv. Syns folk må slutte å dra mennesker under en kam, da det finnes forskjellige folk over alt. Finnes sikkert mange pene mennesker som er både overfladiske og mange pene mennesker som er snille. Men disse egenskapene gjelder også de som ser litt mer vanlige ut. Problemet er bare at når noen som skiller seg litt ut har slike negative egenskaper, så reagerer man mer på dem, men det betyr ikke at det er så svart/hvitt. Det er kanskje synd, men menn som er vant til å bli avvist av de peneste jentene før de får gjort så mye som å åpne munnen vil jo etter hvert gi opp og heller satse på jenter på deres eget nivå.
Gjest Gorgonzola Skrevet 18. februar 2012 #19 Skrevet 18. februar 2012 (endret) det er nesten litt synd på pene jenter fordi de er så pene at ingen mann tør å snakke til de. Hvorfor er det sånn, en blir jo utelatt bare fordi man ser utrolig pen ut! Hvordan kan noen være redde for pene mennesker? Uff ja, er det ikke det ene så er det det andre................... Fint at jenter har monopol på offerrollen da. Hva er det med alle disse "pen" trådene. Jeg kjenner mange veldig pene mennesker og mennene prater like mye til dem som alle oss andre. Kan jeg underskrive på. Som mann tør jeg faktisk prate til pene mennesker, faktisk mer til dem enn til de som er mindre pene. Det er nesten så jeg kvalifiserer til å være menneske jeg også, men det er visst forbeholdt det annet kjønn i følge ditt innlegg? Menn er griser og selv om mennesket slekter mer på den enn på apene så er det visse grenser. Endret 18. februar 2012 av Gorgonzola 1
Gjest cybergirl Skrevet 20. februar 2012 #20 Skrevet 20. februar 2012 noen som ikke skjønner problemstillingen min ser jeg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå