Gå til innhold

Har jeg kjøpt Joico bodylotion hos BLUSH.NO?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bestilte shampoo og balsam fra Blush.no for litt siden, nærmere bestemt Joico K-PAK.

Fikk det i posten, har brukt det en stund nå og ikke tenkt så veldig mye over at balsamen lukter bodylotion. Før jeg for noen dager siden ventet på å få manikyr, og sto i salongen og kikket på hårproduktene frisørene i samme lokale solgte.

Så luktet jeg på balsamen tilsvarende den jeg har bestilt på nett, og den lukter rene blomsterengen i forhold til det jeg har fått tilsendt fra blush.

Er det tull hele greia? Selger de, unnskyld uttrykket, DRITT i fin merkeforpakning?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
:popcorn:
  • Liker 1
  • 2 måneder senere...
AnonymBruker
Skrevet

Ånei... Jeg som nettopp bestilte joico K-Pak produkter derfra jeg ikke har fått enda... Fant du ut noe mer om dette -Alva-?

Jeg har til nå egentlig bare lest gode ting om Blush.no og vil jo at det skal stemme...

Gjest BabyBlue
Skrevet

Kanskje det har gått ut på dato? Hvordan er konsistensen?

AnonymBruker
Skrevet

Der har du for å bestille fra norske drittbutikker som blush og blivakker. Holder meg til feelunique.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Der har du for å bestille fra norske drittbutikker som blush og blivakker. Holder meg til feelunique.

Hva slags svar er dette til TS? Det kan jo tenke seg at feelunique har noen feilvarer også innimellom? Så vidt jeg vet er det fullt mulig å returnere et produkt til norske forhandlere hvis man ikke er fornøyd, og vi har heldigvis ganske strenge lover på 'piratkopier' og slikt her til lands.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...