Gå til innhold

Må rydde opp i gammel dumskap!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Med dumskap menes altså å ha gått med på å skrive under på ymse smålån og kredittkort for en idiotisk eks. (jada, jeg vet jo at JEG er idioten her)

Poenget er at jeg nå er drittlei av å gå og betale småtteri her og småtteri der etter han. Så bestemte meg for å ta opp et forbrukslån for å samle det, og på en mest mulig effektiv måte få det unnagjort så fort som mulig.

Så tok jeg en telefon i dag, og fikk innvilget lån med det samme. Kommer et tilbud i posten ganske fort som jeg eventuelt må takke ja til.

Etter jeg har tenkt meg om litt, fant jeg ut at jeg trenger å endre lånebeløpet littegrann. Så jeg la inn en søknad hos samme bank på nett, og fikk da avslag.?!

Hva er forskjellen på når man ringer inn, og legger inn på nett? Forstår forøvrig ikke hva det er å avslå, for jeg har forholdsvis høy inntekt, ingen anmerkning og normalt med gjeld (vil jeg si selv).

Videre må jeg få anbefale dere å ikke tråkke i fella slik som meg! Når folk trenger andres underskrift for å få igjennom diverse søknader er det som regel en god grunn til det :skratte:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke en kjeft? :popcorn:

Undrer over hva som er forskjellen :/

Skrevet

Det bør ikke være noen forskjell på om du søker via telefon eller nett. Det jeg kan tenke meg har skjedd er at du først har fått innvilget et lån. Deretter har du lagt inn søknad på et lån til. Dette mener nok den automatiske søknadsløsningen blir for mye lån for deg. Siden du kun skulle endre litt på opprinnelig beløp, og ikke søke et helt nytt lån i tillegg, burde du ringt de igjen slik at de kunne endret i den opprinnelige saken.

Skrevet

Det ordnet seg "heldigvis"...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...