Gjest Anonymous Skrevet 7. januar 2004 #1 Skrevet 7. januar 2004 Jeg og kjæresten min har lyst til å anskaffe oss sånne vennskaps-ringer som Märta og Ari hadde før de forlovet seg. Er det noen som vet hvor en kan få tak i sånne? Finnes det flere forskjellige typer? Er det mange kjærestepar som bruker sånne? (må ikke forveksles med forlovelsesringer) F&I
Mrs. B Skrevet 7. januar 2004 #2 Skrevet 7. januar 2004 Vet ikke om det er noen spesiell type ringer, tror man bare velger hva slags ring man vil hos gullsmeden.
Sandra Skrevet 7. januar 2004 #3 Skrevet 7. januar 2004 Tror også man bare velger ringer. Folk har så forskjellig oppfatning av hvilke ringer de vil ha de hva til hva enten det er forlovelse, vennskap eller giofteringer, så kanskje dere bare kunne valgt noen dere synes var fine? En ring er jo en ring, så det kan jko hende at de vil bli forvekslet med forlovelsesringer.
Gjest Ethereal Skrevet 13. januar 2004 #5 Skrevet 13. januar 2004 @Tex: Panisk redd for ekte forpliktelser, kanskje?
Gjest Tex Skrevet 14. januar 2004 #6 Skrevet 14. januar 2004 @Tex: Panisk redd for ekte forpliktelser, kanskje? Ikke noe særlig nei, er forlovet og gifter meg om fire måneder. Poenget mitt var at "vennskapsringer" er sånt de driver med på barneskolen her nede, min datter har en sånn med kjæresten sin..... Blir litt fjortis for meg, bare.....
Gjest Ethereal Skrevet 14. januar 2004 #7 Skrevet 14. januar 2004 Det var ikke deg jeg mente, da Tex Poenget mitt, som du misforstod i forbifarten, var at jeg hintet til at "vennskapsringer" er mindre alvorlig enn en ekte forlovelse, og at vedkommede kanskje er litt redd for ekte forpliktelser....
Gjest Tex Skrevet 14. januar 2004 #8 Skrevet 14. januar 2004 Åååå...... *Litt treig i dag også tydeligvis....* :oops: Men da er vi jo enige da. Vennskapsringer er for småunger som ikke har vett på å vente med voksenlivet til de er -voksne :blunke:
Gjest Ethereal Skrevet 14. januar 2004 #9 Skrevet 14. januar 2004 I should know... Forlovet meg som 19-åring, uten noe løfte om at vi skulle gifte oss. Fem år senere brøt jeg hele forholdet. I dag tenker jeg at hvis jeg skal forlove meg (det skjer nok innen et år), skal det være ekte, og giftermål innenfor en periode vi på forhånd har satt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå