AnonymBruker Skrevet 15. februar 2012 #1 Skrevet 15. februar 2012 Hei! Jeg og samboeren min bestemte oss for å ta ut hormonspiralen å prøve på nr 2. Vi er prøvere uten å være prøvere på en måte. Men jeg tok ut hormonspiralen for en mnd siden. Å nå sitter jeg her med en ekkel uvel følelse i kroppen, er kvalm, svimmel og trett og sliten hele tiden, oppblåst mage og murringer. hatt det slik i noen dager nå. Men det som er vanskelig er at jeg ikke har greier på hvordan syklusen min er. Da jeg ikke har hatt en normal en på 3 år. pga graviditet, og etter den satte jeg inn p-stav å da blødde jeg så og si konstant i ett år, så den tok jeg ut og bestemte meg for hormonspiral. Men kan det da være at kroppen reagerer på at jeg har tatt den ut eller kan jeg faktisk være gravid å symptomer så tidlig? håper noen kan hjelpe meg litt her
Athene Skrevet 15. februar 2012 #3 Skrevet 15. februar 2012 (endret) Tja, det er ikke så mye å si egentlig. Man kan jo bli gravid med en gang man fjerner prevansjonen, man kan også oppleve at hormonene løper løpsk i det påvirkning fra hormonprevansjon blir borte. Ta en test, så slipper du å lure. Endret 15. februar 2012 av Athene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå