Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet om butikker(vanlig eller nettbutikker) som fører små størrelser i pensko/småsko?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ebay! Sko i alle størrelser :D

Gjest Lille-pus
Skrevet (endret)

For fysiske butikker er det nok litt avhengig av hvor du bor :)

Jeg har en frittstående skobutikk som fører sko i str. fra 35 og opp til "noen-og-førti" i min nærhet, men det er ikke sikkert at min nærhet er din nærhet... :klo:

Min kjære mor har bittesmå føtter (2 nr. mindre enn mine), men vi finner begge to sko hos Enzo Poli, jeg i str. 37 og min mor i str. 35 :)

De har nettbutikk også :)

Edit: Lille Vinkel Sko fører også sko i små størrelser :)

Endret av Lille-pus
Skrevet

Har prøvd både lille vinkel, pretty small shoes og nå Enzo, men ikke noe falt helt i smak der selv om de hadde små størrelser:P Mitt evige dilemma :fnise:

Skrevet

ebay ja:) gjerne fra asiatiske selgere. de selger ned til ganske små sko. i tillegg er da fks asiatisk str 37 egentlig europeisk str 36... så de er jo en str mindre enn det står:)

ihvertfall som jeg har opplevd, det kan jo variere. Men jeg har sendt inn mål til selgere på ebay før, så de kan finne den str som passer meg best!

Gjest Badebuksa
Skrevet

Du finner det i barneavdelingen i skobutikken.

Gjest Lille-pus
Skrevet (endret)

Og da sier vi 'Takk' til Badebuksa. :filer:

Tror du det er gøy for voksne, elegante damer å måtte kjøpe finsko for småpiker ? :klo:

Og vinterstøvletter til voksne kvinner ? Cherrox eller Skofus ? :skratte:

Nix. Da søker man opp spesialistbutikkene og handler damesko i riktig størrelse hos dem som kan levere f.eks. stilettsko i str. 35 (for det finner du ikke i barneavdelingen).

Endret av Lille-pus
Skrevet

Bianco har en egen hylle med str 35 :)

Skrevet

Hvor bor du hen? Mener at Agnar Hagen har en hylle med str. 35 også ;)

Gjest Lille-pus
Skrevet

Jeg har også en skoforretning i min nærhet som fører damsko helt ned i str. 34 mener jeg det er.

Str. 35 og oppover er standard hos dem. Jeg er svært glad i denne butikken :)

Skrevet

Bianco har en egen hylle med str 35 :)

Hvor bor du hen? Mener at Agnar Hagen har en hylle med str. 35 også ;)

Jeg har også en skoforretning i min nærhet som fører damsko helt ned i str. 34 mener jeg det er.

Str. 35 og oppover er standard hos dem. Jeg er svært glad i denne butikken :)

Noen av disse som befinner seg i Tromsø skal tro? Evt. har nettbutikker?:P

Gjest Lille-pus
Skrevet

Min er vel omtrent så langt unna som den lengste rette streken du kan strekke på det norske fastland med en linjal og fast utgangspunkt i Tromsø:(

(En av mine favorittbyer, alltid likt meg der fra jeg satte første fot på bakkenivå :) )

Skrevet

Noen av disse som befinner seg i Tromsø skal tro? Evt. har nettbutikker?:P

Bianco har to butikker i Tromsø :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...