Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan skal jeg klare å velge skole til høsten? Det er flere studier jeg kan begynne på, samtidig som det ikke er noen studier jeg har spesielt lyst til å gå mer enn andre.. Dette er så vanskelig! Så er det jo flytting og alt med det i tillegg.. he-he. Dette tuller med meg... dårlig søvn, dårlig humør.. ja. nå skal jeg si meg ferdig! ^^,

Hvordan har dere klart å velge hva dere skal søke til høsten eller hvordan fant dere ut at dere ville gå det dere går??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skal også begynne på studiene til høsten, og valgte plassen fordi det virker som en fin plass og det føles "rett" for meg. Linjen valgte jeg fordi det er sånn jeg kan se for meg meg selv i fremtiden, i det yrket. Ikke bare tenk på studietiden, men også tiden etterpå når du skal jobbe videre med det "resten av livet". Spør venner/familie om hva de synes du passer best til og sånt, kanskje?

Skrevet

Jeg har enda ikke klart å velge.. Gikk et semester på sykepleien, men fant raskt ut at det ikke var noe for meg (noe jeg var HELT SIKKER på da jeg søkte..). Så nå sitter jeg nok en gang og stresser med å søke skole osv..

Lykke til med valg :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...