Gå til innhold

Ville du gått rundt med det norske flagget printet på klær, sko, vesker, ting og tang?

Hva ville du hatt/gått rundt med av flaggprint?  

71 stemmer

1. 1. Hvilket flagg kunne du tenke deg å ha som print på klær, sko, ting og tang?

• Det amerikanske flagget
      0
    • Det britiske flagget
      7
    • Det norske flagget
      11
    • Både det amerikanske og det britiske flagget
      4
    • Både det amerikanske og det norske flagget.
      6
    • Både det britiske og det norske flagget
      3
    • Både det amerikanske, det britiske og det norske flagget
      3
    • Et annet flagg(fortell gjerne hvilket)
      5
    • Ingen flagg (ikke interessert i trenden)
      32

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kom over dette innlegget : Min lenke, som er tatt fra bloggen til fotballfrue(tenkte jeg skulle advare itilfellet det er noen som absolutt ikke vil inn på bloggen hennes, men husk at dette innlegget er et nøytralt innlegg om flaggprint-trenden)

Jeg trekker nok mest mot det britiske flagget, siden jeg har vært i storbritannia og liker britisk-engelsk best.

Men jeg lurer på hvordan det hadde vært med det norske flagget? Hadde det vært fint eller kult om det norske flagget hadde vært printet på klær, sko, vesker, ting og tang?

Eller hadde det sett dumt og rart ut?

Både det amerikanske, det britiske og det norske flagget har alle fargene rødt, hvitt og blått i seg, men det er vel ikke fargene det står på - men populariteten?

Si gjerne om du heller liker et annet flagg, eller om du ikke er interessert.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

sånn estetisk syns jeg det amerikanske er kult:)

Gjest Raindrops
Skrevet

Jeg synes det er stilig med det britiske flagget på klær, men siden jeg ikke er britisk så får jeg meg egentlig ikke til å gå med det.

Det norkse flagget på klær assosierer jeg med russ.

• Liker 2
Gjest Apophis
Skrevet

Kunne nok fint gått med det britiske og det norske flagget (men, det spørs på plagget/tilbehøret og hvor stort flagg-trykket var), men litt skeptisk til det amerikanske - kunne kanskje gått med det om det var eit veldig kult plagg og trykket var litt tøft.

Skrevet

Flagg gjør seg best som flagg, og for min del ble den trenden der brukt opp på slutten av syttitallet da "alle" skulle ha "stjernejakke" :fnise: .

Skrevet

Går du med det norske flagget her så blir du kalt nasjonalist (negativt ladet) Og dermed er du rasist og tilhører sikkert en nazibande eller noe.

Heia Norge!!!

• Liker 1
Gjest Badabing
Skrevet

Flagg gjør seg best som flagg, og for min del ble den trenden der brukt opp på slutten av syttitallet da "alle" skulle ha "stjernejakke" :fnise: .

Helt enig!

Er heller ikke spesielt glad i USA og England.. Hvis jeg skal si et land jeg er glad i utenom Norge, så må det kanskje være India. Hadde følt meg passe teit med en olashorts med det indiske flagget på.

Nei, flagg er flagg.

• Liker 1
Skrevet

Synes det amerikanske og britiske kan være stilig på enkelte klær jeg:) Men synes det norske flagget blir litt harry, det minner meg for mye om russeklær..

• Liker 2
Skrevet

Jeg gikk jo med mye norgesflagg i russetida. Men det norske flagget er noe jeg stort sett bare drar frem på 17 mai og andre merkedager :) Også har jeg en fleecegenser med et lite norsk flagg på :P En kompis av meg kom over butikk i tyskland som solgte utelukkende klær med det norske flagg på. Den var riktignok drevet av nazister.

Også føles det litt merkelig å skulle gå med andre land sine flagg egentlig, selv om det britiske flagget ser kult ut :)

Skrevet

Jeg syns det er ganske harry. Kunne godt tenkt meg sokkene som fotballfrue viste, da. De så gode ut. Det er klart modellene kler flagg-moten, de kler jo det meste, men Kari Nordmann syns jeg ser dust ut.

• Liker 1
Gjest Tigress
Skrevet

Eg er veldig anglofil (verkeleg ille anglofil!) så eg likar godt det britiske flagget. Samstundes kunne eg ikkje fått meg til å bruke det norske flagget som plagg, av respekt for flagget, så eg er ganske vinglete her! Og klarer ikkje heilt å halde meg unna det britiske sidan det er så kult. Har den paljettveska til Accessorize med britisk flagg på, men føler mest at eg krenkar flagget når eg brukar ho. Vinglete, eg? Eh.. ja.

Skrevet

Det britiske eller norske flagget. Synes faktisk det er litt kult.

Mvh Yvonne :heiajente:

Gjest just words
Skrevet

Nå har ikke jeg investert i et eneste flagg, selv om jeg vet min far snur seg i graven pga det, går på fjelltur på 17 mai, og føler generelt lite når jeg ser på det norske flagget. Så norske flagg på klær, vel jeg forbinder det som regel med russetiden, og av og til ser jeg nazi grupper som tar flagget til nye høyder.

Hadde en t skjorte med det britiske flagget på da jeg var 15, en jakke med det amerikanske flagget på da jeg var 17, og det norske i russetiden, etter det har jeg ikke hatt noe flagg plagg nei, synes nok nå at det er pinlig og harry + at jeg assosierer det med andre ting som sagt.

Skrevet

NEI! Dessuten kler jeg ikke rødt i det hele tatt og ville sett dobbelt teit ut.

Gjest Survival
Skrevet

Skulle jeg hatt et flagg på klærne, måtte det blitt flagget til La Corse, Korsika, sånn utelukkende av estetiske årsaker. Syns flagget er tøft. Ellers er jeg enig med Raindrops, forbinder det norske flagget veldig med russ.

Skrevet

Kunne hatt sånn Swix-skilue som kom til VM i fjor, den er jo inspirert av norske flagget, men da kun til turbruk inne i marka. Ellers gjør flagget seg best på flaggstang og ikke på klær.

Gjest scorpius
Skrevet

Jeg synes det egentlig er utrolig harry med flagg printet på klærene man går i,

uansett hvilket land det tilhører...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...