Gjest onyx, i.i. Skrevet 7. januar 2004 #1 Del Skrevet 7. januar 2004 Er på jakt etter en god oppskrift på en sur-søt woksaus, gjerne litt hot:) Har ennå ikke funnet noen som er gode. Den bør være enkel og grei uten for mye spesialingredienser. Andre gode woksausoppskrifter hadde også vært fint. Så kom med det du har! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snuppelure Skrevet 9. januar 2004 #2 Del Skrevet 9. januar 2004 Jeg bruker følgende basis oppskrift: Kokopp grønnsaksbuljong (eller annen om foretrukket) Bland med maizennamel for å få konsistensen. Så er det bare å tilsette ønsket smakskombinasjon. Min favoritt er: Soyasaus Kinesisk 5-krydder Hvitløk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 9. januar 2004 #3 Del Skrevet 9. januar 2004 Min favoritt saus til wok er helt genialt enkel, har sikkert snakket om den til det kjedsommelige...... :oops: ca 5 ss soyasaus saften av en appelsin , eller et par mandariner ingefær, chili, hvitløk etter smak litt vann Bruker å ha ingefær, hvitløk og chili i først når jeg steker grønnsakene. Varmer opp resten til sausen til sist, og vender de varme grønnsakene i. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå