Gå til innhold

Delte magemuskler

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei. Jeg har fått påvist delte magemuskler hos fatlegen min http://nhi.no/forside/delte-magemuskler-stor-mage-som-ikke-kan-slankes-trenes-34991.html

Er det noen som vet om slanking i det hele tatt hjelper noe? Altså hvis jeg går ned noen kilo, vil da også denne magen bli litt mindre? Jeg vil jo tro det siden det blir mindre magefett (og kroppsfett generelt)?

Det står jo svar i den linken du sendte. Les den en gang til.

Gjest Sanne__
Skrevet (endret)

Det står jo svar i den linken du sendte. Les den en gang til.

Jeg hadde delte magemuskler og fikk sydd dem sammen. Gjorde bukplastikk samtidig. Ble veldi bra det for før operasjonen så jeg ut som jeg var gravid i 7. måned og jeg opplevde også at jeg på tross av iherdig slanking og trening bare ble verre ettersom tiden gikk. Så eneste ting er å sy det sammen

Endret av Sanne__
Skrevet

Aha, da har jeg funnet ut hvorfor magen ser så merkelig ut for tiden. Etter fullført graviditet som endte med dødfødsel og stor bukoperasjon har jeg et langsgående arr fra skambeinet og opp til forbi navlen.

Jeg har trent for å få strammet opp magen og fått ned fettprosenten men alikevel er magen delt i to, med en merkelig "bulk" på høyresiden.

La meg på rygg og kjente etter nå, joda, gooood plass til flere fingre i magen, ja.

Pokker, da er det ikke håp om bikinifigur denne sommeren heller :sukk:

Gjest Sanne__
Skrevet

Aha, da har jeg funnet ut hvorfor magen ser så merkelig ut for tiden. Etter fullført graviditet som endte med dødfødsel og stor bukoperasjon har jeg et langsgående arr fra skambeinet og opp til forbi navlen.

Jeg har trent for å få strammet opp magen og fått ned fettprosenten men alikevel er magen delt i to, med en merkelig "bulk" på høyresiden.

La meg på rygg og kjente etter nå, joda, gooood plass til flere fingre i magen, ja.

Pokker, da er det ikke håp om bikinifigur denne sommeren heller :sukk:

Kan på det sterkeste anbefale Aleris i Oslo. Jeg er kjempefornøyd. Meget kompetente folk :jepp:

Skrevet

Du, kanskje du kan spørre Lene Hansen, hun er fitnessjente, men jeg mener at hun hadde det samme?

Skrevet

Så uansett, selv hvis man går ned 5 kilo så vil ikke magen bli mindre i det hele tatt? Vurderer bukplastikk men da får man jo det fryktelige arret?

Sanne: blir magenmer utstående med tiden hvis man har fått delte magemuskler?

Skrevet

Men altså hvis du slanker deg vil nok magen bli noe mindre ettersom noe fettvev forsvinner, men magen vil noki alltid være stor i forhold til resten..

Skrevet

Men altså hvis du slanker deg vil nok magen bli noe mindre ettersom noe fettvev forsvinner, men magen vil noki alltid være stor i forhold til resten..

Ja jeg tror og det, noe fett vil det jo være mellom magemusklene og tarmene, samt på sidene så hvis du går ned noen kilo vil nok det kunne gjøre magen litt mindre, men klart da blir jo resten av kroppen tynnere og.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...