Gå til innhold

Jenter, er det fint at gutter er så tynne?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes det er fint, men synes det er like fint med bittelitt mer på kroppen enn det han på bildet hadde.

• Liker 1
Skrevet

Jeg er ikke glad i så tynne gutter.

• Liker 1
Skrevet

Syns ærlig talt ikke det er så fint...

Mannfolk skal være macho, ikke metroseksuelle pingler som barberer brystet og spiser salat dagen lang.

En kropp som viser at han tar vare på seg selv, ikke er redd for å ta i et tak og kan beskytte familien sin derimot...

• Liker 9
Skrevet

Nei, jeg syns ikke det er fint. Syns 5 kg for mye er bedre enn 5 kg for lite.

• Liker 9
Skrevet

Jeg syns ikke det er fint, menn skal være menn og jeg liker tanken på at en mann kan "ta vare på meg" i den usannsynlige situasjonen at noe barbarisk skal skje :jepp:

• Liker 4
Skrevet

Ærlig talt så bryr det meg ikke så lenge han er noenlunde sunn i matveien og i litt aktivitet.. Menn som er megaopptatt av kroppen sin og sitt eget utseende tiltaler meg ikke.

• Liker 5
Skrevet

Hei. Jeg er en gutt som allerede er slank men vurderer å slanke meg ned ytterligere 4-5 kilo for å bli ordentlig tynn ala dette: http://www.estergoldberg.com/.a/6a0105349ca980970c013489a99d2b970c-500wi

Synes dere jenter det er fint at gutter er så tynne? Eller synes dere det er mest tiltrekkene hvis de har litt mer på kroppen?

Personlig liker jeg ingen av de ekstreme; bole-muskler, skrapmager eller gørrfeit. Det må da være noe midt i mellom:P Jeg vil heller at en mann skal ha en liten "potbelly" enn å være så tynn jeg da.

• Liker 1
Gjest Tigress
Skrevet

Det er heilt greitt. Berre det er lite feitt på kroppen er det ok.

Skrevet

I mine øyne må en ha ganske mye muskler for å kle en såpass lav fettprosent. Jeg synes virkelig ikke noe om spinkle menn.

• Liker 4
Skrevet

Neineinei.... legg heller på deg, og bygg muskler!

Skrevet

Tja.. Det ser helt greit ut. For min del er det viktigere med et pent ansikt (og personlighet osv osv osv selvsagt) enn en pen kropp, så jeg har ingen veldig strenge "krav" til slikt. Men sånn rent estetisk synes jeg det er penere når menn har litt større muskler enn dette.

Jeg synes ihvertfall ikke det å være såpass tynn er noe å strebe etter. Om du først skal "forandre" kroppen din, er min personlige mening at du burde bygge muskler fremfor å slanke deg (forutsatt at du kun er en 4-5 kg tyngre enn han på bildet).

Skrevet

Not really, såg ut som en spjæling ;) Syns det er finere med litt kjøtt på kroppen :)

• Liker 1
Skrevet

Man ser jo at den gutten der har mer muskler enn man får fra naturens side. Hadde han vrt naturlig så slank ville magen vært mer nedsigende og ribbekassa ville stått ut. Armene klumper seg litt, og han har bulk på nakken. Han er ingen bodybuilder akkurat, men han har trent og har mer muskler enn en utrent fyr ville hatt. Brystkassa er også utviklet i sidene.

Og nei, du må ikke høre på jentene her inne. De har da ingen kunnskap om guttenaotomi. Legger du på deg fett kommer de 10 første kiloene på magen før det legger seg videre over på kroppen din. Du får ølvom, noe kvinner heletiden kritiserer. Du må bygge muskler om du skal ha mer vekt på kroppen, hvis ikke blir du mindre attraktiv. Det kvinner ikke skjønner som regel er at guttekroppen er veldig mager, og selv om de legger på seg fett, vil de se magre ut, med mindre de har 20 pluss kilo, og det meste vil uansett legge seg rett på magen. Med en sånn kropp som han der har du best sjans på de tynne jentene. Du vil jo uansett være større enn dem, så de bryr seg ikke. Gjennomsnittsvekta på kg derimot :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Man ser jo at den gutten der har mer muskler enn man får fra naturens side. Hadde han vrt naturlig så slank ville magen vært mer nedsigende og ribbekassa ville stått ut. Armene klumper seg litt, og han har bulk på nakken. Han er ingen bodybuilder akkurat, men han har trent og har mer muskler enn en utrent fyr ville hatt. Brystkassa er også utviklet i sidene.

Og nei, du må ikke høre på jentene her inne. De har da ingen kunnskap om guttenaotomi. Legger du på deg fett kommer de 10 første kiloene på magen før det legger seg videre over på kroppen din. Du får ølvom, noe kvinner heletiden kritiserer. Du må bygge muskler om du skal ha mer vekt på kroppen, hvis ikke blir du mindre attraktiv. Det kvinner ikke skjønner som regel er at guttekroppen er veldig mager, og selv om de legger på seg fett, vil de se magre ut, med mindre de har 20 pluss kilo, og det meste vil uansett legge seg rett på magen. Med en sånn kropp som han der har du best sjans på de tynne jentene. Du vil jo uansett være større enn dem, så de bryr seg ikke. Gjennomsnittsvekta på kg derimot :fnise:

Altså her inn er jenter på 70 kg regnet som normalvektige liksom :fnise:

• Liker 2
Skrevet

Altså her inn er jenter på 70 kg regnet som normalvektige liksom :fnise:

nei

Skrevet

Det er da ingen som har sagt han ikke har muskler/ikke trener overhodet, eller at det er latskap som har gitt ham denne kroppen. :klo: Nå må du ikke være så forutinntatt og defensiv her. Skulle tro det var du selv som ble kritisert her, jo!

Det som sies (av de fleste her) er at musklene ikke er store nok.

TS spør om våre meninger, og da tåler han sikkert svarene vi gir også.

• Liker 4
Gjest Apophis
Skrevet

Litt meir på kroppen er finest. Er ikkje så kult å være sammen med ein mann med unggutt-kropp, som i tillegg er slankest i forholdet :gjeiper:

• Liker 3
Skrevet

Jeg liker ikke for tynne gutter....

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...