Gå til innhold

Kjæresten vil reise på oktoberfest i münchen med gutta...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg forstår godt at du er bekymret. Helt normalt det, spesielt når man ikke har vært sammen så veldig lenge. Men jeg er ganske sikker på at der ikke er noe å bekymre seg for. Guttetur må han få dra på uansett, og tro du meg; det blir liv om du allerede nå begynner å nekte han å oppleve ting. Dama til en kompis av kjæresten er akkurat sånn, og han får ikke oppleve noe som helst. Det blir ikke mottatt så veldig bra!

Du kan jo kanskje finne på noe sammen med venninnene dine mens han er borte? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har vært på denne festivalen mange ganger og kan berolige deg men at dette er et sted hvor det er 80% menn. Mye skråling, feit mat, allsang osv.

Dette er et sted hvor "gutta" kan drikke, skryte og være skikkelig enkle.

Hvis det er 1 sted hvor det er minimalt med sjekking så er det nettopp der.

Tenk selv hvor mange venninne grupper reiser på ølfest i bayern?

Og disse lettkledde damene?? Det er tyske godt voksne hausfrauer som har på seg den tyske utgaven av veikrouniformer mens de serverer øl (dog med litt utringning).

Og den ene pene er på alle reklameplakater.

Vær gjerne bekymret når det gjelder Ibiza, Ayia napa, Praha ol. men ølfestival! Glem det.

Du vil heller ikke være med, ingen jenter jeg kjenner liker å sitte 3-4 dager, 10 timer i strekk og drikke øl i et røykfyllt med latterlige filthatter.

Fantastisk friområde hvor menn kan være enkle, synge , skryte og bonde.Drikke i flere døgn uten "dragen" syntes at nå får det være nok.... :rope:

Skrevet

Er ikke denne festen i Oktober da? (av navnet :P) Da har du jo ganske god tid på deg til å bygge opp tillitten til kjæresten din.

Er nok viktig i forhold at man ikke begynner å nekte hverandre slike type ting pga. frykt og sjalusi.

Jeg ville følt meg "fanget" om kjæresten ville prøve å nekte meg å dra på tur med venner.

Utro kan man være når- og hvor som helst. Trenger ikke dra på tur for det...

Bare tenk at det går bra! Han skal bare ha det gøy med kameratene, noe som gleder han. Ikke alle har behov for å være utro så fort de er litt vekk fra kjæresten :)

Skrevet

offtopic, men hvorfor bør man bekymre seg for om kjæresten drar til Praha? nå ble jeg engstelig..

Det er nok ingen fasit. Om man har tillit til sin bedre halvdel bør han jo få reise hvor han vil uten at man blir bekymret?!

Skrevet
:lur: Hm - hva slags damer er det du kjenner da? Jeg har vært på oktoberfest i Munchen flere ganger - og jeg kan ikke tenke meg noe bedre enn å sitte i et røykfylt telt med øl, allsang og filthatter. Drindl har jeg også...(for dere som ikke vet så er det navnet på den bayerske kvinnedrakten som forbindes med oktoberfest). Har forøvrig vært der med samboern og kamerater også - like artig det! Og ikke for å skremme TS, oktoberfest er ikke mer "farlig" enn andre eventer hva sjekking angår, men det er feil at det kun er overvektige halv- og helgamle "frauen" som ikler seg drindl med generøse utringninger. Jeg skal så absolutt tilbake til Munchen og oktoberfesten igjen, om det det blir jentetur eller blanda lag er ikke godt å si, men fest og morro blir det uansett!
Skrevet

Jeg og kjæresten har heller ikke vært sammen lenge. Guttegjengen hans snakker også om en sånn tur. Eneste jeg tenkte var "det blir sikkert gøy". Jeg er ikke den personen som nekter kjæresten min å dra på tur med gutta. Jeg drar også på tur med venninnene mine.

Skrevet

Jeg hadde tenkt: Pokker, at ikke jeg også kan være med da! :kjefte: Hva er vel bedre enn øl og god stemning? :)

Skrevet

nei, huff. du får tvinge han til å være hjemme og ha det kjipt mens kameratene hans drar og har det dritgøy med masse øl og kultur! Det er jo sånn det skal være i et forhold!

la han få dra da... hvorfor er du sammen med han hvis du vet at han kommer til å være utro?

Skrevet

Overreagerer jeg? Har ikke lyst at han skal reise for å kikke på andre lettkledde jenter :( Hva hadde dere tenkt hvis du var i et nytt forhold og kjæresten sa dette til deg?

Da min superhotte venninne var på Oktoberfest for noen år siden hadde hun på seg regnbukse og regnjakke. Det var ingen sjekkekultur og det var bare god stemning, store kompisgjenger og eldre tyskere og masse, masse øl. Og regn. Og ingen pupper på utstilling.

Morsomt at du skriver 'den kjente' når du tydeligvis ikke vet hvordan det er der selv. Det er en superkoselig festival og kjempegøy, men jeg hadde vært mer bekymret for utroskap på en vanlig bar i Oslo enn Oktoberfest (ikke at jeg er bekymret for det heller).

• Liker 2
Gjest navnelapp
Skrevet

Min kjære drar på Roskilde med sin guttegjeng kvart år, eg kunne ikkje finne på å nekte han det. Heilt i orden!

Skrevet

offtopic, men hvorfor bør man bekymre seg for om kjæresten drar til Praha? nå ble jeg engstelig..

Pff. Om man har et fint forhold og er ålreite mennesker skal man ikke trenge å bekymre seg uansett hvor den andre velger å reise.

Skrevet

hvis typen min ville til munchen... så hadde jeg blitt misunnelig! jeg vil også dit!

Skrevet

Hva hadde jeg sagt?

"Så kult! Men du da, er det ikke ca bare pils der og ikke skikkelig bra øl? Men kos deg masseeee! Ikke ta med noen hagenisser på vei hjem, takk"

Skrevet

Trodde øktoberfest var snakk om øl og leprechons eller hva det heter.

Ville ikke gjort noe nummer ut av det uansett, det faller garantert ikke i god jord at du protesterer...

Der tok du grundig feil!

Lads, this is heaven

Gjest badeand1
Skrevet

Jeg hadde ikke likt det i det hele tatt. ugh.

Skrevet

Nei takk! Gutteturer utenlands har jeg hørt FOR MYE DRITT om! Uaktuelt :kjefte:

Skrevet (endret)

Jeg hadde tenkt at samboeren min hadde et ønske om å drikke seg full med venner og komme seg litt bort. Og det må han jo få lov til, så lenge økonomien tillater det.

Jeg greier fint å holde meg i skinnet når jeg er full, uansett hvor mange heite og lettkledde damer og menn det er rundt meg. Og når jeg med verdens dårligste impulskontroll greier det, så regner jeg med at samboeren min også klarer det.

Samboeren min nektet meg en gang en vennetur på grunn av sjalusi, og du kan tro det gikk hett for seg. Han fikk klar og tydelig beskjed om at det tullet der fikk han bare legge av seg, eller så får han se etter et nytt sted å bo.

edit: han prøvde å nekte meg. Jeg fortalte han hva jeg syntes om det, så dro jeg. Sjalusi er det laveste av det laveste, når det er ubegrunnet.

Endret av Alice123
  • Liker 1
Skrevet

Det at du er redd for at han kanskje skal vere utro, bør ikkje vere ein grunn for at han ikkje skal få ha det kjekt med kompisar. Og dessutan, har du ein utro kjæreste er det betre å finne det ut no enn fleire år seinare ;)

• Liker 1
Skrevet

Nei takk! Gutteturer utenlands har jeg hørt FOR MYE DRITT om! Uaktuelt :kjefte:

Det samme har jeg hørt om jenteturer, som handler om å få gresk pikk :kjefte:

• Liker 1
Skrevet

Har aldri slått meg at Oktober festivalen er annet en øl og pølser: Altså et perfekt mål for en guttetur. Om han vil være utro mot deg så er det mange muligheter her i Norge også.

Ikke bekymre deg. Han er sammen med deg fordi han vil ;)

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...