AnonymBruker Skrevet 15. februar 2012 #1 Skrevet 15. februar 2012 Vi har ikke vært sammen lenge, men allerede nevner han at han vil dra på den kjente ølfestivalen i München med kompisene.. Jeg liker det ikke, dette pga at jeg føler det bare er for å se på de lettkledde jentene, og med såpass mye alkohol i bildet er jeg redd utroskap. Overreagerer jeg? Har ikke lyst at han skal reise for å kikke på andre lettkledde jenter Hva hadde dere tenkt hvis du var i et nytt forhold og kjæresten sa dette til deg? 1
Gjest Illiya Skrevet 15. februar 2012 #2 Skrevet 15. februar 2012 (endret) Jeg ville tenkt at han ville ha en kompistur, der de hadde det gøy sammen. Ville ikke tenkt utroskap, med mindre det var grunn til å mistenke det. At han ser på andre damer, det er helt greit. Jeg ser selv på andre menn uten at det betyr noe. Er han en skikkelig mann, kan han fint dra til ølfestivalen uten at han er utro. Like greit som at han tar en hyttetur med vennene. Det kommer jo an på hvordan mannen er da. Jeg har en mann som kan reise både hit og dit uten at han er utro. Det vet jeg, så da er det slett ikke skummelt at han drar på ølfestivalen heller. Du har visst ikke vært sammen med han så lenge, så da vet du heller ikke hvordan han er i ulike situasjoner. Men et forhold går ikke uten tillit, det nytter ikke å sperre hverandre inne, det vil ingen av dere trives med i lengden. Og er han forelsket i deg, så er det deg han tenker på når han er borte, og da blir ikke andre damer så fristende heller. Lettkledde damer ser han jo både her og der om sommeren. Fristende damer finnes overalt uansett. Og han ser dem nok. Men er han sammen med deg, så er det du som betyr noe. De andre er bare øyenslyst, og det opplever vi alle. Endret 15. februar 2012 av Illiya 8
Gjest Silvermist Skrevet 15. februar 2012 #3 Skrevet 15. februar 2012 Jeg hadde ikke leet på et øyelokk hvis min samboer ønsket å dra på Oktoberfestival e.l. med kompiser, uansett om forholdet var nytt eller ikke. Det handler om å være trygg på seg selv. Det er også slik at dersom kjæresten din vil være utro så gjør han det om han er på ferie eller ei. Hvis forholdet er slik at du er redd for hva som skjer dersom han kikker på lettkledde jenter så er det enten noe "galt" med deg, han eller forholdet deres, og da vil jeg anbefale deg å tenkte gjennom hva problemet egentlig er. Håper jeg ikke høres for streng ut nå. 6
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2012 #4 Skrevet 15. februar 2012 Takker for svar så langt Ja han kan jo se på damer og være utro her hjemme også, men føler det er så mye lettere i utlandet .. Det er nok meg det er noe "galt" med dessverre, min forrige kjæreste var utro og dette gjør at jeg har problemer med å stole på han jeg har nå
Gjest strykebrett Skrevet 15. februar 2012 #5 Skrevet 15. februar 2012 Tror du må jobbe med deg selv her. Blir ikke noe bra forhold hvis han skal bli nødt til å begrense seg, eller ha dårlig samvittighet for å dra på tur pga din usikkerhet. For det er din usikkerhet som er problemet her, ikke at han vil på tur med vennene sine. Har du ingen god venninne du kan snakke med? Er det mulig for deg å planlegge ting å gjøre sammen dine venner i den perioden han er borte, så du ikke får tid til å sitte å bekymre deg så veldig? Det er bra å finne på ting hver for seg selv om man er i et forhold også vet du
Gjest Nuppdupp Skrevet 15. februar 2012 #6 Skrevet 15. februar 2012 hadde ikke brydd meg så mye hadde håpet at han koste seg der da :D
Vulpes Skrevet 15. februar 2012 #7 Skrevet 15. februar 2012 Jeg hadde ikke tenkt over det i det hele tatt. Man må jo få lov til å leve sitt eget liv og, selv om man er i et forhold.
hjertesukka Skrevet 15. februar 2012 #8 Skrevet 15. februar 2012 Send ham avgårde, ønsk ham god tur og finn på noe morsomt med venninner i den tiden han er borte. Du kan ikke gjøre noe fra eller til likevel. Vi jenter må slutte å pine oss selv. Skjønner at du får flashbacks til tidligere forhold, men prøv så godt du kan å starte med blanke ark. Og du vil gjerne være en hyggelig kjæreste som han har lyst å komme tilbake til, ikke sant? 1
Gjest mann Skrevet 15. februar 2012 #9 Skrevet 15. februar 2012 Vi har ikke vært sammen lenge, men allerede nevner han at han vil dra på den kjente ølfestivalen i München med kompisene.. Jeg liker det ikke, dette pga at jeg føler det bare er for å se på de lettkledde jentene, og med såpass mye alkohol i bildet er jeg redd utroskap. Overreagerer jeg? Har ikke lyst at han skal reise for å kikke på andre lettkledde jenter Hva hadde dere tenkt hvis du var i et nytt forhold og kjæresten sa dette til deg? Har vært på denne festivalen mange ganger og kan berolige deg men at dette er et sted hvor det er 80% menn. Mye skråling, feit mat, allsang osv. Dette er et sted hvor "gutta" kan drikke, skryte og være skikkelig enkle. Hvis det er 1 sted hvor det er minimalt med sjekking så er det nettopp der. Tenk selv hvor mange venninne grupper reiser på ølfest i bayern? Og disse lettkledde damene?? Det er tyske godt voksne hausfrauer som har på seg den tyske utgaven av veikrouniformer mens de serverer øl (dog med litt utringning). Og den ene pene er på alle reklameplakater. Vær gjerne bekymret når det gjelder Ibiza, Ayia napa, Praha ol. men ølfestival! Glem det. Du vil heller ikke være med, ingen jenter jeg kjenner liker å sitte 3-4 dager, 10 timer i strekk og drikke øl i et røykfyllt med latterlige filthatter. Fantastisk friområde hvor menn kan være enkle, synge , skryte og bonde.Drikke i flere døgn uten "dragen" syntes at nå får det være nok.... 13
Bachata Skrevet 15. februar 2012 #10 Skrevet 15. februar 2012 Vi har ikke vært sammen lenge, men allerede nevner han at han vil dra på den kjente ølfestivalen i München med kompisene.. Jeg liker det ikke, dette pga at jeg føler det bare er for å se på de lettkledde jentene, og med såpass mye alkohol i bildet er jeg redd utroskap. Overreagerer jeg? Har ikke lyst at han skal reise for å kikke på andre lettkledde jenter Hva hadde dere tenkt hvis du var i et nytt forhold og kjæresten sa dette til deg? Har han gitt deg noen grunn til å tro at han vil være utro? Har du noen grunn til å tro det værste om ham, en grunn som altså kommer fra HAM, ikke fra andre menn du har blitt såret av før? Ja, jeg synes du overreagerer! Og, jeg ville følt meg både kvalt og mistrodd dersom kjæresten min hadde nektet meg å reise på en jentetur der vi helt sikkert kom til å se noen fine mannebein, fordi han da var redd jeg skulle være utro. Selv har jeg aldri vært utro en dag i mitt liv, og jeg nekter plent å straffes for hva andre kvinner har gjort mot andre før meg. Det er nok meg det er noe "galt" med dessverre, min forrige kjæreste var utro og dette gjør at jeg har problemer med å stole på han jeg har nå Det er fryktelig urettferdig av deg å dømme din nåværende kjæreste for noe din eks har gjort mot deg! Du risikerer å miste en muligens flott mann ved å gjøre slik.
Kladd Skrevet 15. februar 2012 #11 Skrevet 15. februar 2012 Jeg ville syntes at det hadde vært kjempeflott! Liker når samboeren min finner på ting med andre og har et liv utenom forholdet vårt. (Eneste problemet hadde eventuelt vært at jeg kanskje kunne blitt litt misunnelig... Jeg og vil på Oktoberfest!) 1
Envy Skrevet 15. februar 2012 #12 Skrevet 15. februar 2012 La nå gutten få lov til å leve! Ikke la forholdet bli et fengsel! 1
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2012 #13 Skrevet 15. februar 2012 Jeg personlig hadde blitt snurt siden typen min ikke liker øl, derimot er jeg glad i øl og har hatt lyst til å dra dit kjempe lenge! Men jeg ser problemet ditt, jeg er sånn selv pga noe eksen min gjorde mot meg.. Det er vanskelig å slippe de tankene og det er noe du ikke kan noe for. Bare husk at de tankene dine er tankene dine, de er ikke realiteten, derfor er det heller ingenting å uroe seg for. Og uansett så er det helt unødvendig, du får vel ikke noe ut av bekymringene dine? Men hadde jeg vært deg så hadde jeg fortalt hvordan jeg følte det så han har mulighet til å forstå om du oppfører deg rart rundt det at han skal dra på guttetur. Og om han virkelig er glad i deg så forstår han at dette ikke er lett for deg..
Suzy Skrevet 15. februar 2012 #14 Skrevet 15. februar 2012 Jeg hadde tenkt OK - og forlangt at han ikke skulle ringe hjem, men helder sende en hyggelig sms om han følte for å kommunisere når han var vekk (fylleprat på tlf med ørten kompiser i bakgrunnen er det verste jeg vet) 3
Portvinpiken Skrevet 15. februar 2012 #15 Skrevet 15. februar 2012 Huff, la nå mannen få dra. Jeg hadde ikke blitt lenge i et forhold hvis jeg ikke fått dratt på tur med venninnene uten at typen hadde blitt sur.
Gjest Slowpoke Skrevet 15. februar 2012 #17 Skrevet 15. februar 2012 Jeg hadde blitt snurt kun av den grunn at jeg har kjempe lyst å reise dit selv også Samboeren min reiste på guttetur til syden rett etter at vi ble sammen uten at jeg brydde meg nevneverdig om det. Jeg kommer også fra et tidligere forhold med mye utroskap, men jeg skal ikke belaste samboeren min for idioti som en tidligere kjæreste har utført. 1
Havbris Skrevet 15. februar 2012 #18 Skrevet 15. februar 2012 Ølfestival er ølfestival - der mannfolk drikker øl i bøttevis, raper og klør seg på magen. Ikke mye å frykte der tror jeg... 7
-Fiona- Skrevet 15. februar 2012 #19 Skrevet 15. februar 2012 Trodde øktoberfest var snakk om øl og leprechons eller hva det heter. Ville ikke gjort noe nummer ut av det uansett, det faller garantert ikke i god jord at du protesterer...
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2012 #20 Skrevet 15. februar 2012 Og den ene pene er på alle reklameplakater. Vær gjerne bekymret når det gjelder Ibiza, Ayia napa, Praha ol. men ølfestival! Glem det. offtopic, men hvorfor bør man bekymre seg for om kjæresten drar til Praha? nå ble jeg engstelig.. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå