AnonymBruker Skrevet 15. februar 2012 #1 Skrevet 15. februar 2012 Hei! Jeg kom over bloggen hildechristina.com. Nå har jeg lest utrolig mye på bloggen, og hun virker jo bare helt fantastisk! Er det noen som har betalt henne for at hun skal sette opp et detaljert program for produkter og rutiner for din hud? Del erfaringer hvis du har!
-Turtle Skrevet 15. februar 2012 #2 Skrevet 15. februar 2012 Jeg har dårlig tro på at hun klarer det over nett egentlig.. . Hudpleieren min anbefalte meg produkter etter å ha prøvd å klemme, studert kvisene osv. Det viste seg at jeg hadde betente kviser, og det visste jo ikke jeg. Så det ville ikke Hilde Christina funnet ut heller, uten å sett kvisene mine... Såååneei... betal heller en hudpleier som kan se og kjenne på huden din 13
Gjest BabyBlue Skrevet 15. februar 2012 #3 Skrevet 15. februar 2012 Det er bare å lese på bloggen hennes og finne ut hva slags hudtype du har, for så å kjøpe produkter hun anbefaler og liker (der er hun flink). Vanskeligere er det ikke, og er i tillegg gratis Men ikke si det til henne, vet dama blir gretten når folk sier de bruker bloggen hennes som et leksikon.
Gjest BabyBlue Skrevet 15. februar 2012 #4 Skrevet 15. februar 2012 MEN: Om du har vrien problemhud kan det være en idé å gå til en flink hudpleier som kan se huden din live. Der kan du få mye hjelp : )
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2012 #5 Skrevet 15. februar 2012 Nei, men har testet mange av produktene uten noe hell. Det er sikkert fordi jeg ikke har nøyaktig hennes hudtype - og produktene testes jo utfra det kriteriet. Hun er jo mot dyretesting(veldig bra), men anbefaler samtidig produkter som inneholder farlige miljøgifter(det er hun nok ikke klar over selv). Litt O.T - men likevel. Jeg ville nok heller gått til en hudpleier man kan ha personlig kontakt med, ikke så enkelt å følge opp noen over nett 4
Gjest Nanne70 Skrevet 15. februar 2012 #6 Skrevet 15. februar 2012 Jeg bestilte et hudpleieprogram fra HC for etpar år tilbake, og jeg var kjempefornøyd. Nå har jeg ikke allverden til problemhud, da, men såvidt jeg husker sto det (den gangen i alle fall) at man kunne legge ved bilder i tillegg til å beskrive huden sin best mulig. I den perioden jeg brukte de produktene og den rutinen hun anbefalte, var huden min så fin som den aldri hadde vært før. Oppfølgingsspørsmål via e-post om hudpleieprogrammet er også inkludert i prisen. For meg som har èn og en halv times reisevei til nærmeste hudpleier, var dette vel anvendte penger.
Gjest Nica. Skrevet 15. februar 2012 #7 Skrevet 15. februar 2012 (endret) ... Endret 14. mars 2014 av Nica. 3
firestarter Skrevet 15. februar 2012 #8 Skrevet 15. februar 2012 Føler hun har et par produkter hun anbefaler uansett hva, og det er ikke bra nok for meg i alle fall. Helt enig. Hilde Christina er for snever til at jeg kunne tenke meg å følge en rutine kun basert på hennes anbefalinger. Hun er kurset i tre forskjellige merker, og holder seg stort sett til disse uansett hva. Jeg liker ikke å tenke på alle de andre gode produktene jeg ville gått glipp av hvis jeg, som de fleste som leser bloggen hennes , utelukkende hadde holdt meg til de merkene jeg også. 1
Gjest Levitate Skrevet 15. februar 2012 #9 Skrevet 15. februar 2012 Jeg vet ikke, men hun har jo anbefalt MD Formulations siden jeg begynte å lese bloggen hennes for en tid tilbake. Jeg investerte i et par MD produkter og greiene fungerer jo som bare det! Så les heller om produktene hun anbefaler for din hudtype og test ut dette i stedet for å bruke store penger på hudpleier, programmer osv. MD Formulations fås kjøpt billig på forskjellige utenlandske nettsider. 1
acna Skrevet 15. februar 2012 #10 Skrevet 15. februar 2012 Det er bare å lese på bloggen hennes og finne ut hva slags hudtype du har, for så å kjøpe produkter hun anbefaler og liker (der er hun flink). Vanskeligere er det ikke, og er i tillegg gratis Men ikke si det til henne, vet dama blir gretten når folk sier de bruker bloggen hennes som et leksikon. Enig, jeg gjør det samme:) Jeg har dårlig erfaringer med salong-hudpleiere, pga de ofte vil selge mest mulig. HC sin blogg har gjort mer for min hud enn noen av de mange hudpleiere jeg har vært hos. Jeg hadde planer om å kjøpe hudpleieprogrammet, men valgte den letteste veien og gikk istedet til hudlege med problemet mitt.
Gjest "gjest" Skrevet 15. februar 2012 #11 Skrevet 15. februar 2012 Niks, er det noen jeg ikke tror en skit på, eller leser bloggen til lenger, så er det Hilde Christina. 3
Jade Skrevet 15. februar 2012 #12 Skrevet 15. februar 2012 (endret) Jeg kan ikke uttale meg om Hilde Christina, siden jeg ikke har bestilt program hos henne. Men om jeg skulle ha behov for det, så hadde jeg gått til hudpleier som kunne kjent på huden min på ordentlig. Ikke bare lest mine egne uprofesjonelle observasjoner om huden min, og sett på dårlige bilder som jeg hadde tatt av den. Men det er jo sikkert billigere enn vanlig hudpleier, så det kan jo være lurt om man vil spare penger. Hudanalyse kan man forresten få gratis mange steder, men da går de nok ikke så grundig til verks med produktanbefalinger, osv. EDIT: Og før noen tror at jeg er "i mot" HC, så kan jeg legge til at jeg har lært utrolig mye av å lese bloggen hennes. Jeg visste ikke døyten om ingredienser og tørr vs. dehydrert hud før jeg begynte å lese bloggen hennes. Jeg ville bare ikke hyret henne som hudpleier. Med mindre hun holdt til her i Bergen, og jeg kunne gå inn i fysiske lokaler hvor hun jobbet. Endret 15. februar 2012 av Jade 4
Honesty Skrevet 15. februar 2012 #13 Skrevet 15. februar 2012 Hun anbefaler jo stort sett Decleor rensemelk og ansiktsvann, MD Formulations skrubb og evt. Continuous Renewal Serum, og Hydra Floral dagkrem, samt Hydra Floral fuktmaske. Sånn litt satt på spissen. 10
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2012 #14 Skrevet 15. februar 2012 Niks, er det noen jeg ikke tror en skit på, eller leser bloggen til lenger, så er det Hilde Christina. Hvis man kommer med en slik uttalelse, bør man ha en begrunnelse for den. 8
Gjest Nica. Skrevet 15. februar 2012 #15 Skrevet 15. februar 2012 (endret) ... Endret 14. mars 2014 av Nica. 1
Honesty Skrevet 15. februar 2012 #16 Skrevet 15. februar 2012 ...Matis Delicate-serien, Decleor Essential Balm, MD Formulations Moisture Defense Antioxidant Eye Cream og MD Formulations Vit-a-plus Firming Treatment Masque. Sånn cirka.
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2012 #17 Skrevet 15. februar 2012 Jeg er veldig fornøyd med programmet hun satt opp til meg, og hun er veldig hjelpsom på oppfølgingsspørsmål, og ettersom det var en krem jeg reagerte på, hjalp hun meg med å finne en ny!
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2012 #18 Skrevet 15. februar 2012 Det at hun kun anbefaler flere merker er jo bra, er mange hudpleiesalonger som har samarbeid med kun ett hudpleiemerke, så da tvinger de på deg ditt og datt fra det ene merket de har, og det passer jo hvertfall ikke for alle. 3
Gjest BabyBlue Skrevet 15. februar 2012 #19 Skrevet 15. februar 2012 EDIT: Og før noen tror at jeg er "i mot" HC, så kan jeg legge til at jeg har lært utrolig mye av å lese bloggen hennes. Jeg visste ikke døyten om ingredienser og tørr vs. dehydrert hud før jeg begynte å lese bloggen hennes. Jeg ville bare ikke hyret henne som hudpleier. Med mindre hun holdt til her i Bergen, og jeg kunne gå inn i fysiske lokaler hvor hun jobbet. Enig. At hun har litt attitude spiller egentlig ikke så stor rolle, for hun kan greiene sine ganske godt og er flink til å dumme det ned for oss "vanlige dødelige". Det at hun i tillegg får betalt for å drive bloggen sin synes jeg hun fortjener med tanke på alt arbeidet hun legger bak det.
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2012 #20 Skrevet 16. februar 2012 Hun anbefaler jo stort sett Decleor rensemelk og ansiktsvann, MD Formulations skrubb og evt. Continuous Renewal Serum, og Hydra Floral dagkrem, samt Hydra Floral fuktmaske. Sånn litt satt på spissen. ...Matis Delicate-serien, Decleor Essential Balm, MD Formulations Moisture Defense Antioxidant Eye Cream og MD Formulations Vit-a-plus Firming Treatment Masque. Nettopp. Det er rett og slett ikke noe vits å bruke bloggen dersom man ikke får supergod effekt av akkurat disse produktene, for man får virkelig aldri anbefalt noe annet. For ikke å glemme Priori CoffeeBerry. Og det er utrolig synd at det aldri kommer særlig begrunnelser på hvorfor ikke bruke andre merker - mer enn "nei, det sier seg liksom selv" - syrlig svar. Er man skikkelig Decleor og MD fan og huden reagerer positivt på det, kjør på. Min gjør ikke det, ergo ikke noe poeng. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå