AnonymBruker Skrevet 15. februar 2012 #1 Skrevet 15. februar 2012 Jeg jobber som vikar i barnehage som bijobb i tillegg til studier. Jeg har sålangt vært innom tre barnehager, da i samme kommune. Nåværende barnehage hadde de beste lønnsbetingelsene etter min mening. Der fikk man ifølge styrerende ansenitet for egne barn. Siden mitt barn er hele fem år, rekner jeg med det ble endel ekstra i timelønn. Pluss at jeg får ansenitet for andre jobber jeg har hatt. I den forrige barnehagen ble det ikke reknet ansenitet i det hele tatt, kun vanlig grunnlønn som er 132 kroner i timen. Nå sjekker jeg lønnsslippen for nåværende barnehage, og den er på 129 kroner i timen. Altså, er ikke dette veldig lavt, siden jeg i tillegg har endel ansenitet? Og er det vanlig at timelønnen for barnehageassistenter i samme kommune varierer? Begge barnehagene er private.
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2012 #2 Skrevet 15. februar 2012 I private barnehager kan nok lønnen variere ja. I kommunale skal du ha den samme (de har jo samme lønnskontor). Lønnen varierer nok litt fra kommune til kommune.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå