ohlala Skrevet 15. februar 2012 #1 Skrevet 15. februar 2012 Jeg vil lese en bok som: - Er realistisk - Gjerne er litt morsom - Gjerne er romantisk - Ikke er trist - Ikke typisk chicklit (eller hva det heter) - Gjerne er spennende med mye handling Liker forfattere som Cecilia Samartin og Hanne Ørstavik. Tips mottas med takk
VolvoLinda Skrevet 15. februar 2012 #2 Skrevet 15. februar 2012 Jeg vil lese en bok som: - Er realistisk - Gjerne er litt morsom - Gjerne er romantisk - Ikke er trist - Ikke typisk chicklit (eller hva det heter) - Gjerne er spennende med mye handling Liker forfattere som Cecilia Samartin og Hanne Ørstavik. Tips mottas med takk En dag, husker ikke hva forfatteren heter, men boka heter i alle fall en dag! Den har litt av alt : )
seleneluna Skrevet 15. februar 2012 #3 Skrevet 15. februar 2012 Jeg vil lese en bok som: - Er realistisk - Gjerne er litt morsom - Gjerne er romantisk - Ikke er trist - Ikke typisk chicklit (eller hva det heter) - Gjerne er spennende med mye handling Liker forfattere som Cecilia Samartin og Hanne Ørstavik. Tips mottas med takk Shantaram... Og alt av Knut Hamsun, realistisk, morsom, sarkastisk og romantisk
Gjest Belle Gunnes Skrevet 15. februar 2012 #4 Skrevet 15. februar 2012 Cecilia Samartin anser jeg som veldig chik lit. Men en bok jeg tenkte på til deg, må være "Engen på syvende trinn" av Frank McCourt. Oki litt trist men han skriver med en lett og glad penn, så boka gir deg alikevel et smil om munnen. Boka er fra hans oppvekst i et fattig Irland.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå